Titul Moje Země mění design

mojezemeČeský magazín Moje Země uvádí novou podobu, od čtvrtka 10. února se bude snažit titul zasáhnout mladší cílovou skupinu.

Dvouměsíčník Moje Země vychází 10. února vůbec poprvé v novém formátu a s vylepšeným obsahem. Změny má podle vydavatelského domu Sanoma Media Praha vyjádřit slogan „Poznávejte malou zemi s velkým srdcem!„. Cílem změn je zasáhnout mladší cílovou skupinu hledající „informace o České republice a zajímaá se o pozoruhodnosti země„. O změny se stará tým českého vydání magazínu National Geographic, který vydává právě Sanoma Media Praha.

SOUVISEJÍCÍ: Nový web mediálního domu Sanoma

Jednotnější obsah a kvalita fotografií by si měly najít své věrné a poznáníchtivé čtenáře. První číslo proměněného časopisu vychází v nákladu 45 000 a bude prezentováno na veletrhu Holiday World,“ doplňuje marketingová manažerka časopisu Veronika Němcová v tiskové zprávě.

PSALI JSME: National Geographic Česko slaví 100 čísel

Českou minulost i současnost mapuje český magazín Moje země na sto stranách každý sudý měsíc. Jedno vydání je v prodeji za cenu 49 Kč, pro předplatitele platí cena 39 Kč.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky:,