Hyperlokální Naše adresa končí

naseadresamalaSkupina PPF prodala společnost PPF Media, tím ukončila hyperlokální projekt Naše adresa.

Novým majitelem PPF Media se stal Richard Benýšek, ten je většinovým vlastníkem skupiny OIN (do této skupiny je začleněn například Krátký film Praha). Po vyhodnocení neúspěšného hyperlokálního projektu Naše adresa se skupina PPF po ročním pilotním provozu rozhodla z projektu vystoupit. Týdeník Naše adresa vycházel ve čtyřech okresech (Olomouc, Teplice, Kroměříž a Ústí nad Labem) a výhledově se měl rozšiřovat dle zájmu čtenářů.

DOPORUČUJEME: Petr Vitásek: Konkurenci sledujeme a nepodceňujeme ji

V pondělí 30. srpna tak vyšlo poslední číslo týdeníku Naše adresa, tímto dnem byla rovněž ukončena činnost internetových portálů www.naseadresa.cz. Z redakce má odejít 200 lidí, podle Lidových novin zůstává 30 zaměstnanců. Logicky se tímto krokem snížíportfolio aktivit. Podle Hospodářských novin se pak do projektu investovalo minimálně 200 milionů korun. „Ve společnosti dojde ke změně ve statutárních orgánech a rovněž ke změně názvu. V tuto chvíli probíhá intenzivní hodnocení aktiv a aktivit PPF Media,“ uvedl v pátek Benýškův mluvčí Oldřich Babický.

K TÉMATU: Jak bojují nové regionální týdeníky?

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky:,