Slušný rockový léto ve znamení pumpařek a ankety Kočka ro(c)ku

rockradio_perex_rockjeslusna

RockRádia vyrazí v rámci „Slušnýho Rockovýho léta“ se svými posluchači na významné letní festivaly a rockové koncerty, do terénu budou vyslány „Rockový Pumpařky“ a vybírat se bude už potřetí nejkrásnější rockerka. Anketa „Kočka ro(c)ku“ se dočká v příštím roce několika změn. Od konce minulého týdne je k vidění na venkovních plochách letní kampaň RockRádií, kterou vybírali samotní posluchači.

RockRádia vás dostanou na čili papričky

Moderátory RockRádií mohou posluchači potkat na řadě letních festivalů. Díky poslechu vysílání pak mají navíc šanci získat volné vstupenky na některou z vybraných akcí. V rámci rockového léta se dostanou posluchači na řadu zajímavých hudebních událostí, kromě hudebních festivalů přijou ke slovu i koncerty, prvním živým vystoupením bude koncert Bruce Springsteena, následovat bude koncert skupiny Red Hot Chilli Peppers.

Roadshow Rockový pumpařky už vyjíždí

Od začátku prázdnin jezdí hostesky RockRádií na vybrané čerpací stanice v jižních, středních i západních Čechách. I letos vám ochotně a zadarmo vyčistí okna vašeho automobilu a nalepí samolepku RockRádia. K tomu od nich dostanete zcela zdarma nealkoholické Pito, resp. osvěžující nápoj grepfruit a lemon z pivovaru Samson. Jako vždycky jsou „slušně oblečený“, nosí tedy tričko RockRádia. O lokaci Rockových Pumpařek se dozvíte buď přímo ve vysílání RockRádií nebo na jejich webu www.rockovyradio.cz.

Rockový Pumpařky 2012, zdroj: RockRádio

Kočka Ro(c)ku letos potřetí

Tradiční letní anketa RockRádií „Kočka Ro(c)ku“ dospěla už do svého třetího ročníku. V současné podobě se koná naposledy, díky své oblibě se ale určitě dočká i pokračování v roce 2013. Po zkušenostech z minulých ročníků nicméně dochází ke změně mechaniky hlasování, to probíhá výhradně prostřednictvím SMS.

Letošní kolo bude zajímavé ještě jednou další novinkou: „Letos neodměníme pouze první tři, ale hned prvních 12 finalistek, které se mimojiné stanou tváří kalendáře RockRádia na rok 2013,“ uvedl pro RadioTV Petr Sznapka, programový ředitel RockRádií. Do propagace letos zapojila RockRádia i loňsou vítězku – Evu.

Kočka Ro(c)ku, zdroj: RockRádio

RockRádia spouští kampaň, vybrali ji samotní posluchači

Od konce minulého týdne je na venkovních plochách v jižních, středních a západních Čechách k vidění letní kampaň RockRádií. Kampaň vybírali tentokrát přímo samotní posluchači. „Cílem je opět základní zvýšení znalosti značky RockRádia v našich regionech. Jako médium využíváme především bilboardy ve středních, jižních a západních Čechách, které nám na červenec a srpen 2012 poskytla společnost Eurobilboard. Dojde však i jiné nosiče či netradiční média,“ přibližuje kampaň Petr Sznapka.

Zahájení kampaně se neslo v duchu veřejného referenda mezi příznivci RockRádia: „Rozhodli jsme se totiž zapojit do výběru vhodného vizuálu naše posluchače a Facebook fanoušky RockRádia, kterým jsme v průběhu června předložili několik motivů a snažili jsme se zjistit jejich názor. Překvapivě zvítězil motiv, který jsme již dvakrát použili v rámci outdoor kampaně v letech 2009 a 2010,“ dodává ředitel Sznapka.

Částečně tak RockRádia provedla malý výzkum mezi svými fanoušky. Podle vedení RockRádií bylo toto referendum přínosem a to i vzhledem k budoucímu směřování značky. Jednoznačně se prý jedná o velký přínos a vyplynula z něj řada zajímavých podnětů. Outdoorová kampaň je propojená s živým vysílání a dalšími akcemi doplněna bude sérií guerilových aktivit. Tvorba návrhů probíhala in-house.

rockradia_kampanVítězný vizuál je první zleva nahoře, probojovalo se mezi řadou dalších návrhů. Zdroj: RockRádia

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: