RockRádia odstartovala druhou polovinu kampaně „Úplně obyčejný léto“. V komunikaci si NEdělá legraci z konkurence

S příchodem prvních srpnových dnů navázala síť RockRádií na druhou fázi konfrontační on-air kampaně „Úplně obyčejný léto“, nazvanou prostě a jednoduše NE! Komunikačně se tyto rockové stanice ještě více vymezují vůči ostatním rádiím. Kampaň neguje slogany konkurenčních stanic.

rockradio-ne-kampan-651-noperex

Tentokrát jsme si vzali na paškál staniční slogany jiných rádií, které jsme si upravili v rámci originálních selfpromotion prvků k obrazu svému. Nemá to být v žádném případě nějaké vysmívání se konkurenci. Naopak, jí tím spíše skládáme poklonu. Díky našemu originálnímu a unikátnímu programu se ovšem mezi ostatními rozhlasovými stanicemi cítíme tak trochu jako stát ve státě a tak naší konfrontační kampaní pouze akcentujeme skutečnost, že RockRádia jsou zkrátka jiná, naprosto odlišná od všeho, co lze v českém éteru vůbec naladit napříč hudebními či zpravodajskými formáty,“ uvedl programový ředitel Rockrádií Petr Sznapka.

V rámci on-air promotion spotů, ale i on-line kampaně, upozorňuje síť rádií své posluchače na to, že na RockRadiích „NEhrajeme o byty ani domy za miliony, NEhrajeme o dovolené u moře, NEmilujeme jen českou muziku, NEjsme číslo jedna ani dvě s největšími hity, NEhrajeme jen hezké české písničky, NEotravujeme éter celebritami, NEtaháme nikoho za nos, NEjsme ráááááádio ani žurnál a podobně,“ dodává Sznapka.

Kampaní se nese motto Jsme „Úplně obyčejné RockRádio“, hrajeme jen kvalitní – „slušnou rockovou muziku bez zbytečných volovin“, které do rádia prostě nepatří.

Druhá fáze kampaně je podpořena v rámci aktivit na sociálních sítích a webech RockRádií. Zvukové ukázky si můžete poslechnout níže.

Zvukové ukázky kampaně RockRádio Úplně obyčejný léto – NE!

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .