RockRádia mají novou kampaň, akcentují unikátnost programové koncepce

Síť RockRadií spustila 11. května komunikační kampaň na podporu image stanice. Rocková síť sází zejména na internet a sociální sítě. Ústředním mottem kampaně je claim Na RockRádiu nesoutěžíme, ale rozdáváme!

rockradio-nesoutezime-kampan-noperex

Soutěže ve vysílání patří do minulosti

Na specializovaných webech z portfolia společnosti Impression Media, jež se orientují především na dospělé publikum, jsme umístili kreativně zpracované bannery, které osobitě upozorňují na skutečnost, že program RockRádií je oproštěn od veškerého soutěžení a kvízů,“ říká programový ředitel RockRádií Petr Sznapka.

Vědomostní soutěže patří, podle našeho názoru, do rozhlasového pravěku, zbytečně komplikují programové schéma a v podstatě zajímají pouze minoritní část posluchačů. Máme ověřeno, že drtivou většinu naší audience tyto věci ruší při běžném poslechu stanice. Proto jsme se rozhodli, na rozdíl od konkurence, odstranit jakékoli komplikované soutěže z našeho programu jednou pro vždy,“ dodává šéf sítě rockových rádií.

Kreativní zpracování vizuálů má na svědomí studio TWDC Prague, exekuci si management RockRádií vyřešil in-house. V rámci mediáního mixu je kampaň podporující osobitou image stanice dále podpořena na sociálních sítích, on-air a také prostřednictvím tiskové inzerce.

Zvuková ukázka kampaně

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .