Radiožurnál spustil kampaň k letní Olympiádě

radiozurnal_modreČeský rozhlas 1 – Radiožurnál spustil před týdnem novou marketingovou kampaň, jejíž cílem je podpořit povědomí o značce a upozornit na Letní Olympijské hry v Londýně, z nichž Radiožurnál bude přinášet exkluzivní informace. Celá kampaň je postavená na vizuálu siluet sportovců, které opisují náznaky barevných kruhů.

Letní Olympijské hry jsou jednou z největších sportovních událostí roku. Jsem rád, že právě Radiožurnál bude u samého jádra dění a bude přinášet exkluzivní informace všem našim posluchačům,“ řekl Jakub Čížek, ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů. Vizuály, které vytvořila agentura Geronimo, se ze začátku objeví na polepech autobusů ve všech krajských městech, dále bude kampaň doplněna spoty a sponzorskými vzkazy v České televizi, Prima family, TV Barrandov a na TV Nova. Na televizní kampaň průběžně naváže kampaň v printových a internetových médií. Další aktivní podporou bude internetová reklama ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.com., dále na Facebooku a YouTube.

Aktuální kampaň potrvá od poloviny června do začátku srpna.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: