Červnové promo: Motorka ze dřeva a demonstrace za Tokio Hotel

V pelhřimovském Muzeu kuriozit je k vidění dřevěné kolo. Moderátor Radia 21 si ale pořídil dřevěnou motorku. Jinde se zas snaží upoutat pozornost plakáty, které dávají volně k dispozici svým posluchačům. A někde si ani kreativci nemusí s ničím lámat hlavu. K rádiu totiž přijde skupinka demonstrantů, kteří si sami řeknou, co by se jim líbilo.

Dřevěná motorka

Terénní nebo sportovní auta jsou běžnými vozy promotýmů. Tu a tam si nějaké rádio nebo i jiná společnost pořídí veterána, truck, motorku nebo třeba autobus. Rocková stanice Radio 21 přináší něco úplně jiného. A to motorku, která je vyrobená ze dřeva. Posluchači ji poprvé uvidí 6. července na setkání přátel Radia 21. Ačkoliv se běžně o okolnostech nákupu nového firemního vozu ve vysílání nemluví, tady tomu bylo jinak. Ranní moderátor Stefan Flüeck se pochlubil tím, že tento stroj objevil v aukci na internetu. Podařilo se mu ho získat a teď se s ním může předvádět posluchačům. Motorka má dřevěný rám, jako nádrž slouží starý hasící přístroj a díky motoru ze Simsona jezdí cca. 70 km/h. Výrobcem je vášnivý kutil, který mašinu vlastnoručně sestavil.

Vlastní plakát

Koho by to nepotěšilo, kdyby mu jeho protějšek vyznal lásku přes reklamní plakát na zastávce S-Bahnu. S tímto nápadem teď přišlo mnichovské rádio 95.5 Charivari. Tato stanice nabízí všem posluchačům možnost, umístit svůj inzerát na plakát, kde běžně bývají reklamy. Reklamní plocha je 3×4 metry velká. Na téměř čisté ploše je jen fotka ranního týmu a titulek: Zde může viset i Váš. Kdo chce ukázat světu fotku své drahé polovičky, hledá práci nebo byt či chce do světa vykřičet něco jiného, může psát na email rádia Charivari. Každých deset dní vylosuje ranní moderátor Markus jeden nový inzerát, který bude zveřejněn. Na akci se podílí firma 123 Plakat.de, která umožňuje pomocí tří jednotlivých kroků zajistit reklamní plochu přes internet.

S lokálními rádii na prázdniny

Lokální rádia Severního Porýní Vestfálska odstartovala 21. června speciální prázdninové akce. Až do 24. června se hrají jen prázdninové hity. Na internetu můžou posluchači hlasovat, který je jejich nejoblíbenější a kdo chce, může k danému songu ještě připsat nějakou příhodu. Ty nejzajímavější se pak objeví ve vysílání, aby pobavily řidiče na dlouhých cestách na dovolenou.

V pátek 22. června se radiohlídky postaví na dvě dálniční odpočívadla a budou tu bavit kolemjedoucí. Na místě budou i reportéři, kteří budou podávat informace o tom, jak to aktuálně vypadá na cestách. Přímo na místě budou mít posluchači jedoucí na dovolenou možnost shlédnout zákulisí technického zázemí dálničního odpočívadla a popovídat si s lidmi z jejich oblíbeného rádia.

Pod taktovkou sítě lokálních rádií NRW se uskuteční i charitativní akce Lichtblicke s prázdninovou vílou Lissy Ishag. Ta organizuje pro děti, jejichž rodiče nemají na dovolenou peníze, úžasné výlety. Vybrané děti tak stráví například týden v tréninkovém táboře pro fotbalisty nebo zážitkovém parku, kde budou moct například při lezení ukázat, že nemají strach z výšek. Jako vrchol si pak zatrénují s profesionály z MSV Duisburg.

Demonstrace za Tokio Hotel

Sárské rádio Salü před několika dny obklíčili fanoušci skupiny Tokio Hotel. Transparenty a pokřikem se dožadovali toho, aby v létě v Sársku zahrála skupina Tokio Hotel. Stanice proto na svých stránkách rozjela online podpisovou akci. Společně s deníkem Bild chtějí získat deset tisíc podpisů, které by pak předali manažerům skupiny a požádali je, aby letos do Sárska přijeli.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .