Zlatou pavučinu ovládl spot ČMSS Fox plus

radiotv22Kreativní soutìž Zlatá Pavučina, 5. finále reklamních spotů za první pololetí roku 2001 se uskutečnila 28. června v Interhotelu Ambassador Zlatá Husa v Praze.Kreativní soutìž Zlatá Pavučina, 5. finále reklamních spotů za první pololetí roku 2001, kterou pořádá rozhlasová síť RadioNet, se uskutečnila 28. června v Interhotelu Ambassador Zlatá Husa v Praze. Cílem této soutěže je  podporovat a rozvíjet kreativitu v rozhlasové reklamě.

Ze 30ti nominovaných reklamních spotů volila odborná porota ve složení Jiří Mikeš, prezident AKA (Asociace Komunikačních Agentur) a předseda poroty, Michal Zelenka, prezident APSV Daniel Váňa, RadioProduction, Leoš Kopecký, 1. MP reklama Daniel Köppl, šéfredaktor týdeníku Marketing&Media a cenu sympatie přítomná odborná veřejnost. A jaké jsou výsledky?

  1. ČMSS Fox plus (Leo Burnett Advertising / Carat Czech Republic) – ukázka
  2. Douwe Egberts – pes (Mark/BBDO / Media Direction/OMD) – ukázka
  3. Telecom Memobox Evička (Mark/BBDO / Carat Czech Republic) – ukázka

Poprvé v historii soutěže se porotci shodli s přítomnou odbornou veřejností, takže Cenu sympatie získal vítězný spot ČMSS Fox plus. Premiérově byla byla vyhlášena i cena Sympatie Internet, kde se s nejvyšším počtem
hlasů umístil spot Bavorák – žena (Young & Rubicam  /  Carat Czech Republic). Zde je také jeho ukázka.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .