V Německu vybírají posluchači nejlepší reklamy

Pro nejlepší spoty se hlasuje na internetu. Na webu si posluchač spoty poslechne a pak je ohodnotí. O nový projekt ale zatím není příliš zájem. Všechno je přitom velice snadné.

Reklamní agentury a studia, která točí spoty, se jednoduše zaregistrují na stránce SpotCharts.de a čekají, jak je publikum ohodnotí. Hodnotit může každý, podmínkou ale je, že se zaregistruje. Doposud se podle serveru Radioszene.de objevilo na stránkách hitparády 50 regionálních spotů a 25 celoplošných. Partnery projektu je nejen Radiozentrale ale i řada stanic. Některé z nich jako třeba ENERGY Sachsen a Radio 21 upozorňují na možnost hlasovat pro nejzajímavější spot na svém webu.

Aby byli posluchači motivovaní se do hlasování o nejlepší spot zapojit, mají možnost i vyhrát. A to přijímač TerraTec NOXON iRadio, kterým je možné přijímat deset tisíc internetových stanic. Pokud se projekt zdárně rozjede a najde si své zájemce, bude se každý měsíc vybírat spot měsíce a každým rokem spot roku. Filozofií je, že spoty nevybírají odborníci, ale přímo posluchači, kterým jsou určené.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .