RPR1 oslavilo nové studio a Energy přišlo s televizí

Velkou oslavu uspořádalo v Kolíně nad Rýnem RPR1. Tato stanice začala vysílat z proskleného studia přímo v centru města. Jít kupředu se snaží i Energy, které zahájilo vysílání vlastní televize. Nejde ale o žádnou klasickou stanici, nýbrž o možnost prohlížení videií na portálu MySpace.

Možná v ještě větším stylu než slavila Nova nové studio Televizních novin se konala otevírací párty nového studia RPR1. v Kolíně nad Rýnem. Na slavnostní  start přišla řada významných hostí. RPR1. pozvalo primátora Kolína nad Rýnem Fritze Schramma. Ten ochotně pózoval s moderátory fotografům. Pozvání neodmítl ani trenér 1.FC Köln Christoph Daum, herec Tom Gerhardt, herečka Michaela Schaffrath a seriálová hvězda Yvonne de Bark. Slavnost musela mít také své účinkující. Americká R&B hvězda Dante Thomas byl vyvrcholením večera.

Ředitel RPR1. Christian Mager přivítal na slavnosti celkem 300 hostů. Sešli se tu zástupci politické scény, sportovci, podnikatelé, lidé z kultury a médií. Primátor Schramm ve své řeči vyzdvihl, co RPR1. a sesterská stanice bigFM dělá pro město a region. Zdůraznil, že Kolín je mediálním městem. Z Kolína vysílá např.: RTL nebo Deutsche Welle. To že právě v Kolíně nad Rýnem sídlí tolik médií vede k tomu, že tady vznikají trendy. Je to zábavní metropole, která se stále mění. RPR1. profituje právě z těchto změn a proto je nové studio přímo v centru dění na Hohenzollernringu. Díky prosklenému studiu je navíc rádio blíž svým posluchačům.

RPR1. vysílá už třináct let. Na jihozápadě Německa má slušnou poslechovost, v regionu je na druhém místě. Tým, který vede Tobias Tietje, informuje o všem, co se děje mezi Cáchami a Olpe a Leverkuseneme a Nürburgringem. Kromě toho připravuje rozhovory s celebritami jakými jsou Sylvester Stallone, Melanie C, Marylin Manson nebo Jamie Foxx.

V novém digitálním studiu, které se může pochlubit i moderním designem, je kromě kolínské redakce také obchodní oddělení. Sídlí tu i sesterská stanice bigFM. RPR1. a bigFM se snaží být stále napřed a to především ve využívání technologií, především propojením vysílání s internetem.

Kupředu se ve využívání internetu snaží jít i NRJ Energy. Energy Deutschland zahájilo spolupráci s portálem MySpace a odstartovalo vysílání kanálu ENERGY TV. Energy a MySpace spolu už úspěšně spolupracovaly na přípravě jedné soutěže hudebních skupin. Nový projekt se drží hesla: Vidět, co slyšíš. Na síti je tak možné si pustit videoklipy k hraným songům a také záběry z talk-show ENERGY 911či obrázky z indoorových koncertů Energy Music Tour.

„ENERGY TV je vedle našich současných sub-brandů jako je ENERGY 911 nebo ENERGY Podcast dalším rozšířením značky, která jde cestou směrem k internetu a televizi.“ , vysvětluje CEO NRJ GmbH Mathieu Sibille. Podle něj by videokanál na portálu MySpace měl posílit image ENERGY jako multimediálně kompetentní značky.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .