Rainová: Audiometrové výsledky jsou blíže realitě než Mediaprojekt

Pražské Expres Radio prochází obdobím změn. V létě získal nového vlastníka a před pár týdny se z prostor strahovského stadionu přestěhoval na Smíchov do Anděl Media Centra, které sdílí se sesterským Radiem Classic FM. Obě rádia mají navíc novou marketingovou manažerku, Lindu Rainovou, která v minulosti působila v podobné funkci na Evropě 2.

Koncem července bylo potvrzeno, že se novým stoprocentním vlastníkem pražského Expres Radia stala společnost Mafra Media s.r.o., která dosud na našem rozhlasovovém trhu ovládala pouze Radio Classic FM. Necelé čtyři měsíce poté opustilo rádio nevyhovující prostory v nejvyšším patře hlavní budovy strahovského stadionu a přesunulo se společně s Classicem dolů na Smíchov.

V poslední době se Expres rozvíjí i v oblasti šíření signálu. V listopadu Rada pro rozhlasové a televizní vysílání prodloužila společnosti Czech Digital Group licenci k experimentálnímu pozemnímu digitálnímu vysílání v Praze a zároveň souhlasila s rozšířením programové nabídky multiplexu CDG o pražská rádia Expres a Classic FM. Expres dále zlepšuje také své internetové vysílání, když plnohodnotný 128kbps stream nabízí nejen na ABradio.com, ale nově také na live.atlas.cz.

Kromě toho, že se již delší dobu spekuluje o tom, že ranní show Expres Radia opustí tajemná postava pražského éteru Mišel Gošé, je jednou z posledních novinek angažování Lindy Rainové do pozice marketingové manažerky rádií Expres a Classic FM. Právě s ní jsme pár dní po nástupu do funkce udělali bleskový rozhovor.

Jaké změny přinesl do chodu rádia nový vlastník?


Mafra a.s. jako nový vlastník Expresradia stabilizoval celkové náklady stanice, došlo k rozvoji obchodního oddělení a v neposlední řadě je propagace Expresradia součástí centrálního marketingu Mafra a.s., s využítím prostoru MF Dnes, Lidových novin a iDnes.cz.

Probíhají nějaké výrazné úspory?


Optimalizovali jsme nákladovou stránku rádia a prošli efektivitu jednotlivých programových bloků a rubrik.

Expres je znám tím, že jako jediný z lokálních rádií platí tzv. mixmany. Zůstanou?


Tzv. mixmani jsou nedílnou součástí Expresradia a taktéž v budoucnosti tomu tak bude.

Jaké je soužití dvou tak odlišných rádií jako Expres a Classic?


Oboustranně obohacující a rozhodně nekonfliktní.

Jak to nyní vypadá s hospodařením Expresradia?


Příznivě. Podařilo se nám stabilizovat náklady. Plně jsme se zaměřili na rozvoj obchodního teamu společně s oblastí marketingu.

Jste ziskoví?


Za dobu působení Mafry a.s. je hospodaření mírně lepší než jsme očekávali.

Jak pokračuje spor s RRM o zastupování na národním reklamním trhu?


Spor s RMM byl ukončen mimosoudní dohodou v průběhu letošního léta.

Jak proběhlo stěhování? V čem jsou nové prostory lepší?


Stěhování proběhlo dle plánu a bez jakýchkoliv problémů. Nové prostory jsou modernější a splňují všechny požadavky potřebné k provozu rádií.

Jak jste spokojeni s výsledky audiometrového průzkumu, můžete je zveřejnit?


S výsledky audiometrového průzkumu jsme spokojeni a jen potvrdily to, co jsme očekávali. Výsledky jsou blíže realitě, než výstupy z Mediaprojektu.

Jak dlouho ještě zůstane v ranní show Mišel Gošé? Dva roky jsou dlouhá doba.

Podoba ranní show se právě dotváří, v tuto chvíli je nemožné odpovědět přesně.

Můžete čtenářům o této tajemné postavě pražského éteru prozradit bližšího?

Bohužel nikoliv.

Chystáte opět nějaké koncerty?

Obdobně velký koncert, jako byly minulé dva ročníky, nechystáme.

Kdy bude vyhlášen druhý ročník cen Zlaté ucho?

Zvažujeme možnosti.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .