Poslechovost v krajích – střed

radiotv22V druhé části článku se budeme věnovat krajům ve středu republiky, což se v našem rozdělení vztahuje na kraje Jihočeský, Liberecký, Královéhradecký a Pardubický.V první části článku se budeme věnovat krajům ve středu republiky, což se v našem rozdělení vztahuje na kraje Jihočeský, Liberecký, Královéhradecký a Pardubický. Následující grafy zobrazují poslechovost včera (daily reach) v tisících podle vyšších územně správních celků. Oranžově jsou zobrazeny poslední výsledky Mediaprojektu I.-II.Q 2002, tmavě šedě čísla z poslední čtvrtletí loňského a první letošního roku a světle šedě výsledky rok staré.

Kraj Jihočeský

Z grafu je vidět, že na jihu Čech je situace stabilizovaná. Za poslední kvartál došlo stojí za zmínku snad jen poklesy Faktoru a Evropy 2 nebo nárůst Eldorádia. Meziročně se také nic zásadního nezměnilo, viditelně poklesly ČRo České Budějovice a písecká Prácheň.

Liberecký kraj

Liberecké výsledky jsou podstatně rozmanitější. Po letech dochází ke změně na vedoucí pozici, kde se na Contact dotáhla Evropa 2, pro kterou je Liberecko bezkonkurenčně nejúspěšnějším krajem. Setrvalý vzestup je vidět u Impulsu, který před rokem v Liberci postavil dokrývač. Oproti Ústeckému kraji, zde Crystal pouze stagnuje, očekávané výsledky nepřináší liberecký dokrývač Černé Hoře.

Královéhradecký kraj

Vedoucí Impuls si před Černou horou udržuje mírný odstup, který se za poslední rok prakticky nezměnil. Mnohem zajímavejší jsou výsledky Metuje, která posilovala po celý rok a postoupila o pět příček. Vzestupnou tendenci má také poslechovost Radia OK a Evropy 2 a hradecké studio ČRo se díky velkému nárůstu v posledních měsících vrátila na stejná čísla jako před rokem.

Pardubický kraj

Výrazné poklesy za poslední rok zde zaznamenal ČRo 1 – Radiožurnál, Frekvence 1 a také Radio Černá Hora, která ale v posledním kvartále svůj výsledek mírně vylepšila. Poslední čtvrtletí u dalších rádií žádné zásadní posuny nepřineslo, meziročně si znatelně polepšila pouze Evropa 2.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .