Novoroční promo – bruslení na lodi a sázky na sníh

I do nového roku se dá vkročit neobvykle. Počátek ledna je většinou dost mrtvý. Nikde se toho moc neděje. Po Vánocích nastává opět šeď všedních dnů. Některá rádia v Německu se snaží upozornit na sebe právě v tomto období, kdy není příliš velká konkurence. Není proto potřeba velkých nákladů ani superobjevných nápadů, aby se pozornost strhla tím správným směrem.

Bruslení na lodi

Bruslení na lodi nabízí svým posluchačům od 4. ledna do 20. ledna Hit Radio FFH. Speciální nákladní loď je po celý měsíc na cestách po vodách Rýnu a Mohanu v Hesensku. Vždy na pár dní se zastaví ve Wiesbadenu, Offenbachu, Aschaffenburgu, Mainzu nebo Frankfurtu. Vstup je úplně zdarma. Na břehu navíc vyroste vesnička z iglú, ve kterých fungují půjčovny bruslí, bary s ledovými koktejly, svařeným vínem a pečenou klobásou. A k tomu všemu samozřejmě ten nejlepší hudební mix od FFH.

Podle programového ředitele Hanse-Dietera Hillmotha byl problém s příliš malými plavebními komorami. Přesto se nakonec podařilo vyřešit průjezd všemi kritickými místy a tak se posluchači můžou denně od 15 do 22 hodin těšit na unikátní ledovou plochu umístěnou na lodi.

Předvolební song

Blíží se volby do Landtagu a rádio ffn se proto rozhodlo, umožnit všem lídrům kandidátek nazpívat si předvolební song. Texty si složili sami za pomoci comedyredakce rádia. Jako melodie se použila písnička složená k světovém šampionátu v roce 2006 54,74,90.

Volby budou v Dolním Sasku už 27. ledna a rádio ffn se snaží přimět posluchače k tomu, aby přišli volit. Song není agitkou jedné strany nebo jednoho politika. Každý lídr kandidátky dostal prostor v jedné sloce. Písnička měla premiéru v pondělí 7. ledna v ranní show s Frankym a Susanne v 7.10. Zazpívali si tady: David McAllister z CDU (36 let), Wolfgang Jüttner z SPD (59), Dr. Philipp Rösler z FDP (34) a  pětačtyřicetiletý Stefan Wenzel (Bündnis 90/Die Grünen).  Ti kdo zpěv politiků ve vysílání propásli, si ho můžou stáhnout z www.ffn.de.

Sněhová vánoční sázka

Peníze se začátkem roku rozdávají na Hitradiu Ohr. To se totiž vsadilo se svými posluchači, že 23. prosince v 16 hodin nebude na tržišti v Offenburgu ani vidu ani slechu po sněhu. Protože ale právě ve čtyři začalo chumelit, rádio svoji sázku prohrálo. Posluchači si mohli v předcházejících dnech tipovat, jak vysoká bude sněhová pokrývka, pokud vůbec nějaká bude. Protože sněžilo jen slabě, tak vyhráli všichni, kdo tipovali 0 cm. Tento výsledek potvrdil na místo přivolaný meteorolog. Rádio teď musí mezi správně tipující rozdělit 10 000 euro.

Do nového roku s vlastním plakátem

S vlastním plakátem vkročil do nového roku jeden z posluchačů planet radia. Stačilo se jen před Vánocemi přihlásit přes internet a čekat. 29. prosince se vylosoval jeden posluchač. Ten absolvoval profesionální focení. Pak si navrhl text novoročního pozdravu, ten se připojil k fotce a to celé se vytisklo jako plakát o velikosti devět metrů čtverečných. Tento plakát pak rádio na deset dní vyvěsilo na místo, které si vítěz sám určil.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .