Mediaprojekt IV.-I.04: ohlasy z rádií

radiotv22Výsledky posledního průzkumu poslechovosti jsou známy už několik dní, takže jsou na řadě komentáře. O názory jsme požádali zástupce několika stanic a reklamních sítí, zde jsou odpovědi těch, kteří na naši výzvu reagovali.

Martin Hroch – Radio Beat: S výsledky MP jsme za radio Beat naprosto spokojeni, potvrdili jsme svoji
přední pozici mezi pražskými rádii a myslím, že i v budoucnosti budeme vykazovat stabilní poslechovost. Naše pozice je silně opřena o poslechovost v Praze 72 000 wkl(58 000 yesterday) a myslím, že máme ještě potenciál na
ose Kutná Hora, Kolín, Čáslav, Poděbrady z frekvence 107.5MHz. Chtěl bych tímto poděkovat všem posluchačům za přízeň.

Ohledně výsledků obecně, myslím že překvapení se nekonala. Evropa 2 ubírá po kouskách lokálním stanicím, mladé formáty jdou spíše dolů, 100% český formát
se chytil velmi dobře. Podle mého soudu budoucnost patří vyprofilovaným programům podle zásady, že být jiný je důležitější, než být lepší.

Petr Dvořák – City, Blaník a Olympic: Mediaprojekt mne fascinuje absolutní vyrovnaností výsledků
celoplošných stanic. My máme samozřejmě radost z výsledku Blaníku a doufáme, že za vzestupem poslechovosti jsou provedené programové změny.
Teší nás moc i vzestup Olympicu, zvolená cesta bude zřejmě správná. Co se City týče, po provedených personálních změnách ve vedení stanice se dají očekávat první výsledky až na podzim. U ostatních stanic je logický vzestup Kissu jižní Čechy, u ostatních významných vzestupu i poklesu – a to zejména v Praze – bych radil posečkat na potvrzení naznačených trendů v dalších výstupech MP.

Jaromír Ostrý – ČRo Brno:Samozřejmě z úspěchu máme obrovskou radost – je za ním dřina a ta čísla jsou pro nás 13. a 14. platem. Klaním se přede všemi úspěšnými, ale i před těmi, které výšlap na výsluní teprve čeká, neboť nejtěžší hned za udržením se na špici, je dostat se tam. Těší mě úspěch Českého rozhlasu – ČRo 1 si drží první pozici v počtu posluchačů, regionální stanice jako celek šly nahoru o pár desítek tisíc, zvedá si i ČRo 2. Přeji vám i nám – klidné jaro.

Kateřina Fričová – RRM: Regie Radio Music, které nabízí tři nejposlouchanější soukromé stanice v České republice, zvýšilo jako jediné zastoupení soukromých rozhlasových stanic svůj podíl na rozhlasovém trhu na 30,9%.

Radio Impuls je nejúspěšnější soukromou stanicí s denní poslechovostí 851 000 a zároveň nejoblíbenějším rádiem posluchačů v produktivním věku 20-49.

Frekvence 1, s celkovou denní poslechovostí 837 000 posílila především v dopoledních hodinách a je i nadále nejpopulárnější stanicí všech žen v republice. Zároveň je nejposlouchanějším rádiem v cílové skupině
40- 49. Frekvence 1 a Radio Impuls zvýšily svůj podíl na trhu a dosáhly nejvyššího share v republice- Frekvence 1 s 11,90 % a Impuls s 11.87% znovu potvrdily svou převahu nad Radiožurnálem -11,2%.

Výrazně si opět polepšila také Evropa 2 a posílila svou pozici nejposlouchanějšího rádia mladých ve věku 12- 29 s celkovou zatím rekordní denní poslechovostí 556 000 posluchačů, share 6,7%.
Rádio 1 má stále své příznivce alternativní muziky v Praze , svou pozici si obhájilo také Radio Info.

Alexander Pícha – ČRo 1 Radiožurnál: S výsledky jsme v Českém rozhlasu spokojeni. Například podíl ČRo na trhu dlouhodobě stoupá; s 27,4 procenty máme tříletý rekord. Nejvíce se o to pochopitelně zasluhují regionální stanice Českého rozhlasu, ale vyšší počet posluchačů i share má i ČRo 2 – Praha. Na ČRo 1 – Radiožurnálu mě trochu mrzí o 19 tisíc nižší daily
reach, ale weekly reach je zas v rámci statistické chyby vyšší. A hlavně nám posílily průměrné čtvrthodiny ráno, dopoledne a po poledni ve všední dny, což je hlavní vysílací čas zpravodajství ČRo 1 – Radiožurnálu.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .