Evropa 2 představila nový zvukový obal

Začátkem května představila Evropa 2 několik novinek ve svém vysílání. Jak jsme již psali dříve, bylo spuštěno další webrádio Evropa 2 TOP 40, v Afterparty Jackpotu se soutěží o více CD a po rádiu Impuls a Frekvenci 1 představila nový zvukový obal.

Změna zvukového obalu je velmi ožahavá záležitost a rádia k ní sahají opatrně. Na podzim změnila Evropa 2 svůj úvodní jingl v celou hodinu před zprávami, v němž zdůrazňovala prvenství mezi ostatními rádii, toto oznámení je v současné době již vypuštěno. Nyní proběhla změna v hlavních hudebních znělkách, ty především tvoří hlavní identitu stanice; znělka zpráv, reklamy a regionálního odpojení zůstávají stále stejné.

Díky novému hudebnímu obalu Evropa 2 ukazuje, že je zase o kus napřed před ostatními rádii a drží se skutečně světových trendů. Naši posluchači od nás totiž vždy očekávají, že s Evropou 2 budou vždy in, a to nejen v oblasti aktuálně hraných songů, ale i celkového feelingu vysílání, “ poznamenává Petr Vladyka, ředitel programu Evropy 2. Nový hudební obal vznikal přímo ve studiích Evropy 2 v Praze, tedy v domácím prostředí.

Radio Impuls změnilo svůj obal v srpnu loňského roku. Poprvé v historii to byly zpívané znělky. „Již delší dobu jsme cítili, že je třeba přistoupit ke změně zvukového obalu. Ten, který jsme používali doposud, již nevyhovoval současné tváři rádia. V době jeho vzniku, tj. přibližně před 3 lety, bylo Rádio Impuls hlavně zpravodajským rádiem a tomu odpovídal i poměrně konzervativní zvukový obal,“, říká Jiří Körber, programový ředitel Rádia Impuls. Zvukový obal vytvořil zahraniční producent ve spolupráci s týmem Rádia Impuls.

A od března tohoto roku zní nově i Frekvence 1, nové znělky však připomínají ty předchozí, šlo tedy víceméně o jejich modernizaci. Ta přichází po pouhých dvou letech. Minulý týden Frekvence 1 představila také kompletně nová self-proma na své pořady. Po dlouhých letech tak novou upoutávku dostal i tradiční Pressklub, ten má v současné době konkurenta v podobě Impulsů Václava Moravce. „Frekvence 1 tradičně investuje do zvukové grafiky stanice velmi vysoké částky – dobře víme, že tato investice se vyplácí a posluchači ji ocení,“ komentuje zahraniční výrobu zvukového obalu Frekvence 1 Barbora Tachecí. Proměnou prošla též webová rádia Romantika a Legendy.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .