Fišerova Sázava vyhrála bitvu, válka pokračuje

radiotv22Spor o Radio Sázava se posunul do další fáze, když významné úspěchy zaznamenala strana Fišer-Pýcha. Tato skupina včera oficiálně zahájila vysílání s moderovaným programem a vstříc jí vyšel také soud a obchodní rejstřík.

Podle Miroslava Pýchy, který je odpovědný za program Fišerova Radia Sázava, bylo po desetidenním zkušebním provozu v úterý 1. dubna zahájeno vysílání s pravidelným moderovaným programem a zpravo. Toto vysílání je šířeno z vysílače bývalého Radia Presston na frekvenci 89.3 MHz a pokrývá okolí přibližně 50 kilometrů okolo Benešova.

Na stejné frekvenci vysílá i Radio Sázava skupiny Michalčák-Laštovka, která také tvrdí, že její vysílání je legální. Jeho signál je ovšem šířen z provizorního stožáru o nižším výkonu, takže pokrývá pouze nejbližší okolí a ve větší vzdálenosti se oba signály vzájemně ruší. Pro bližší seznámení s minulostí kauzy Radia Sázava, která je značně nepřehledná, doporučuji článek Radio Sázava – podrobný vývoj celé kauzy, který bude průběžně doplňován.

Tahanice u soudů pokračují

Jak jsme již dříve uvedli, Městský soud v Praze 24. února vyhověl návrhu Autocentra Šternberk a když zakázal jednat Miroslavu Pýchovi jménem společnosti M-Publicity, když vzal za osvědčené, že rozhodnutí Borise Fišera, kterým jmenoval Miroslava Pýchu jednatelem M-Publicity, je neplatné.

31. března se ovšem situace opět změnila. Soud uznal Miroslava Pýchu jako jednatele a zapsal ho do obchodního rejstříku. Jak si můžeme ověřit v internetovém obchodním rejstříku Justice.cz, jméno Miroslava Pýchy je skutečně zapsáno, ale 34% podíl společnosti Autocentrum Šternberk, který údajně získala 4. února v internetovém rejstříku chybí.

Máme nového jednatele

Podle Miroslava Pýchy soud také nařídil jednateli M-Publicity Vladimíru Michalčákovi, aby se zdražel jakéhokoliv nakládání s licencí Radia Sázava s jedinou výjimkou – předání licence Borisu Fišerovi.

Přes svoje zapsání do obchodního rejstříku Miroslav Pýcha ctí předběžné opatření Městského soudu v Praze a za společnost M-Publicity nejedná. „Pan Pýcha se stará pouze o program Radia Sázava, za společnost M-Publicity je kompetentní nový jednatel, který byl jmenován 19. března valnou hromadou společnosti,“ vysvětluje vlastník a jednatel M-Publicity Boris Fišer. Jméno nového jednatele se nám doposud zjistit nepodařilo.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .