Český rozhlas zveřejnil neúspěšné návrhy svého nového loga

cro-kafka-designČeský rozhlas postupně přechází na nové logo a korporátní identitu, jejíž součástí je dominantní písmeno „R“ v logu všech stanic. Vítězné logo připravilo studio Marvil. Nyní ale rozhlas zveřejnil i ukázky ostatních návrhů z užšího výběru, které nakonec nezvítězily.

Všechny návrhy jsou vystaveny ve vestibulu sídla Českého rozhlasu na Vinohradské třídě v Praze. Přinášíme vám je v přehledné fotogalerii.

Autor článku:

Komentáře (2)

  1. Ivo Rottenberg

    Ono je složité, pokud o tom rozhodují lidé, kteří jen sedí v „porotě“. To R se mi také moc nelíbí, ale zatím ho nevnímám. Až se poznají stanice Českého rozhlasu podle vysílání, bude logo nepodstatné:D

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .