Cenu pro Nejlepší využití rádia získal produkt Hitrádií Snídaně pro lepší náladu

hitradioKampaň „Snídaně pro lepší náladu“ probíhající na podzim roku 2010 na síti Hitrádií byla oceněna v prestižní soutěži FLE media awards v kategorii Nejlepší využití rádia. Výsledek kampaně předčil očekávání – partner soutěže Nescafé Dolce Gusto zdvojnásobil tržní podíl v segmentu mleté a zrnkové kávy v průběhu období kampaně.

Soutěž FLE media awards oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Je určena všem profesionálům působícím na českém a slovenském mediálním trhu – plánovačům, nákupčím z mediálních a reklamních agentur, marketingovým pracovníkům ze strany zadavatelů a médiím. Během pěti let své existence se vyvinula v platformu, která prostřednictvím svých aktivit umožňuje „setkávání“ agentur, medií a zadavatelů zaměřené na oblast kreativity a efektivity v mediích.

V kategorie Nejlepší využití rádia letos zvítězilo mediazastupitelství Media Marketing Services – MMS a.s. s produktem Snídaně pro lepší náladu. Tuto promoakci věrně znají především posluchači sítě Hitrádií. Hlavním partnerem akce na podzim loňského roku byla značka Nescafé Dolce Gusto. Výsledek předčil očekávání – značka Nescafé Dolce Gusto zdvojnásobila tržní podíl v segmentu mleté a zrnkové kávy v období říjen – prosinec 2010, kdy kampaň běžela. I to byla známka úspěchu v prestižní soutěži FLE media awards.

Snídaně pro lepší náladu patří mezi speciální produkty našeho mediazastupitelství. Po dobu čtyř týdnů probíhá soutěž pracovních kolektivů o “Snídani pro lepší náladu”. Na vybrané pracoviště následně přijíždí promo hlídka Hitrádia, která na místě vaří různé druhy nápojů dle individuálního výběru. Uvolněnou náladu pak podporují moderátoři Hitrádií,“ uvedl Pavel Stejskal, ředitel obchodního marketingu společnosti MMS a.s.

Do kampaně na podzim loňského roku se zapojilo téměř 15 000 soutěžních kolektivů v celé ČR. Promo hlídky přichystaly na 160 snídaní, během nichž připravily kolem 7 tisíc šálků kávy. 32 pracovních kolektivů vyhrálo kávovar Nescafé Dolce Gusto. Z průběhu výjezdu pořizovaly promo teamy Hitrádií záznamy, které byly na stránkách Hitrádií a v rámci vlastního kanálu i na serveru YouTube.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .