Podívejte se na dubnovou kampaň Evropy 2

evropa2_bileFOTOREPORTÁŽ UVNITŘ – Rádio Evropa 2 připravuje na duben kampaň „MaXXimum muziky na tělo„, navazuje na dlouhodobější koncept.

Za novou dubnovou kampaní Evropy 2 stojí agentura TBWA, za společnost Lagardere Active ČR se na projektu podílel grafik Martin Adam. Z dalších členů tvůrčího týmu jmenujme fotografa Jiřího Machtu, vizáž měl na starosti David Šesták. V roli modelky se představí Vanda Kejlová, mužským protějškem se jí stal Lukáš Trs.

Kampaň Evropy 2 navazuje na dlouhodobý koncept tzv. „Music People„. V konceptu jsou vyobrazeni lidé prožívající a užívající si muziku. Nejnovější vizuál v sobě přináší i jeden prvek navíc, tím je claim „na tělo„. Má ukázat fakt, že „Evropa 2 hraje pro své posluchače ten nejlépe vyladěný mix muziky. Zkrátka maXXimum muziky.“

Podívejte se nyní společně s námi na fotoreportáž z nové chystané kampaně Evropy 2.

dscf3224

dscf3231

dscf3237

dscf3240

EVROPA 2
– MAXXIMUM MUZIKY

dscf3245

Nová kampaň se objeví v dubnu. Pro zvětšení klikněte myší. Zdroj fotografií: Evropa 2.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .