Novinky z mediální skupiny Lagardère

radiotv22Mediální skupina Lagardère provozující rádia (Frekvence 1, Evropa 2, rádio Bonton, rádio DJ či slovenské Okey), portál (Koule.cz) a mediální zastupitelství (RRM) změnila své jméno na Lagardère Active ČR. Skupina hodlá s touto značkou komunikovat v budoucnu (týká se to také bývalé společnosti EDCR a RMC). S novou značkou přichází ke slovu i nové webové stránky skupiny (www.lagardere.cz). Společnost v poslední době rozvíjí své internetové aktivity, ve spolupráci provozuje portál radio.lide.cz (v němž posluchači najdou hudební streamy různých hudebních žánrů) anebo koule.cz (multimediální rozhovory a další).

Nové logo skupiny Lagardère

Další novinkou je obsazení pozice klíčového marketingového konzultanta, tu nově obsadí Pavel Renčín, sedm uplynulých let strávil na pozici manažera pro reklamu. Na starosti bude mít ATL kampaně (efektivita reklamy a sponzorství), strategie a rozvojové projekty. Na svědomí ale nebude mít jen české projekty. Velkou výzvou bude nová komunikační strategie slovenského rádia Okey. To se poslední dobou potýká se stagnací na úrovni okolo 6,6%, začalo vysílat 1.března 2001. V posledním průzkumu poslechovosti ji předběhla i veřejnoprávní Regina. Bohuš Mäsiarčik, programový ředitel rádia, byl v lednu odvolán. Pro zajímavost uveďme, že Pavel Renčín se věnuje (kromě marketingu) také psaní fantasy literatury a přednáší tvůrčí psaní.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .