Nová rozhlasová sezóna vypukla

vyndejto_maleAUDIO UVNITŘ – Dnes začíná naplno nová rozhlasová sezóna a mnohá rádia přináší novinky.

Rádio Impuls vstupuje do nadcházející rozhlasové sezóny s nabitějším ranním vysíláním. Kromě osvědčených prvků, kterými jsou seriál Mezi námi děvčaty, okénko etikety s Ladislavem Špačkem, poznámka Iva Šmoldase a vstup Zuřivého reportéra, přináší několik novinek. První z nich je Sedm minut v sedm, v self-promu Impuls uvádí, že se jedná o hlavní zpravodajskou relaci dne. Náplň se sestává z podrobnějších zpráv, blok informací doplňují Impulsy Václava Moravce (tedy výběr nejzajímavější citace z uplynulého dne), moderátor Moravec přidává informace o dalších zprávách, jimž se bude věnovat.

Poslechněte si promo na zářijové novinky:
Volební deník Václava Moravce
Haló, tady Impulsovi!
Sedm minut v sedm

Od 7.září až do 9.října jej navíc můžete slýchat v „novém unikátním projektu – Volební deník Václava Moravce. Galerie nesplněných slibů, předvolební perly, pohledy do volební historie.“ Poslední novinkou je pak velké překvapení, jež nejposlouchanější stanice zatím neodhalila. Jednat se bude o pokračování soutěže Haló, tady Impulsovi!, principem soutěže je po zavolání moderátora se ozvat heslem: „Haló, tady Impulsovi!“. Novinkou bude cena, o kterou se podle slov rádia ještě nehrálo.


Rádio Haná pokračuje se svou komunikační kampaní „My jsme tady doma„, do éteru se dostává další várka nových znělek a spotů. Nový blok self-promotion má upozornit na regionální akcent. „Již v březnu letošního roku jsme začali v nových identifikačních znělkách používat tento nový slogan a od konce sprna se posluchači mohou těšit na nové série těchto znělek, které navíc přesněji komunikují i naše pokrytí v regionu„, říká programový ředitel stanice Marek Berger.

Poslechněte si tuto kampaň ve čtyřech ukázkách – 01, 02, 03, 04


Evropa 2 pak přivítala první školní den s novým zvukovým obalem. Více informací nám poskytla tisková mluvčí skupiny Lagardére Active ČR Radka Pilzová: „MaXXimum muziky – typická znělka rádia Evropa 2 dostala novou, aktuální zvukovou podobu. Evropa 2 „roku 2010″, to je kompletní nový zvukový obal, který vychází z těch nejmodernějších zvukových a hudebních trendů. Nový obal je jednoznačně dynamičtější a agresivnější je evidentní, že bude určitým zvukovým vodítkem pro všechna ostatní moderní hudební rádia.“ Nový zvukový obal vzniknul v režii Evropy 2 na základě zakoupených zahraničních zvukových kolekcí.

Poslechněte si nový zvukový obal Evropy 2

Evropa 2 dnes také představila nové webové rádio Vyndej to!, jeho náplň tvoří samotní posluchači. Ti nahrají vlastní song a posléze jej odvysílá toto webové rádio. Jednotlivé skladby jsou odděleny jinglem. Kvalita většiny je po prvním poslechu spíše nadstandardní a může přinést zajímavé osvěžení. Více si můžete přečíst v rozhovoru s ředitelem Evropy 2 Petrem Vladykou.


O podzimních novinkách jsme už napsali:
Nekecej OnAir – foto moderátorů

Na webu RadioTV jste si mohli přečíst tyto rozhovory:

Daniel Rumpík (Rádio Blaník):
Je na místě otázka, zda naši posluchači chtějí obal plný umělých kudrlinek a efektů.

E2 i Bonton vyrukují na podzim s webovými rádii
(rozhovor s ředitele E2 Petrem Vladykou a ředitelkou Rádia Bonton Markétou Herfortovou)

Martin Maďarka (síť Fajnrádií):
„Nové webovky přinesou benefit v podobě hudební databáze všech songů… a hlavně překlad do češtiny”

Marek Berger (Rádio Haná, Rádio Rubi):
„Dokud nebude jasná koncepce rozdělování kmitočtů, bude se éter nesmyslně zahušťovat”

Miroslav Škoda (Frekvence 1):
„Když máte obavy, nikdy nic nezměníte.”

Maratón rozhovorů s programovými ředitely bude na RadioTV pokračovat i v následujících dnech.

Autor článku:

Komentáře (1)

  1. changeit

    Vtipnost nebo opět další česká oprsklost? Rádio Haná je docela suveréní, když si do proma jednoduše použili jeden z nejznámějších News-Opener od FosterKent (stahnutelný na http://www.fosterkent.com) kteří jej vyrobili pro velmi známé Radio Hamburg. Zřejmě nemají v rádiu ani páru o tom, kolik za tyhle zakázky němci platí. Čecháček si s tím hlavu neláme. Řekli si, že když to používá Radio HAmburg, tak proč by to nemohlo mít i naše Radio HAná.

    K Evropě 2. No, holandskej Yorin FM měl v roce 2002 taky tak agresivní jingly, taky z Pro Toolsu od profíků, a taky mu to houbelec pomohlo-protože víc už z toho vyždímat nešlo. Lepší než skloubit všechny současný žánry do jednoho zvuku v 5ti vteřinách, by bylo lepší udělat přímo jingly podle žánrů, teda udělat je čistější. Jingly z 90tých let předběhli svou dobu a dneska když by to šlo použít se to radši zprasí úplně. Škoda.

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .