Classic FM má nové logo a sexy Mozarta

classicfmnewlogomaleNová vizuální propagace rádia Classic FM míří na mladé posluchače. Hudebního géna Wolfganga Amadea Mozarta na plakátech obklopují dívky v bikinách. Informuje o tom Týden.cz.sexymozart

Kampaň se jmenuje Síla klasiky a vznikla v produkci mediální skupiny Mafra (kromě Classic FM vlastní také Expresradio). „Chceme přesvědčit i mladší posluchače, než je naše cílová skupina, že existuje kvalitní alternativa k jejich oblíbeným stanicím a že se nemusí klasiky vůbec bát. Chtěli jsme zbavit slovo ‚klasika‘ odéru staromódnosti a strnulosti, to především,“ Týdnu.cz mluvčí skupiny Mafra Kateřina Adamová.

Podle mluvčí tvoří posluchačskou základnu Classic FM „lidé středního věku mezi 40-60 roky, s vysokým intelektem, s vyšším vzděláním, vyšším společenským postavením, širokým přehledem a bohatými životními zkušenostmi“.

Nové vizuály se budou v průběhu měsíce června objevovat v médiích společnosti Mafra: denících Mladá fronta Dnes, Lidové noviny a Metro, v bannerech na iDnes.cz, Lidovky.cz a televizních spotech na Z1,TV Óčko, Spektrum či Fashion TV.

Kromě nové reklamní kampaně, představilo Classic FM omlazené logo.

Autor článku:

Komentáře (1)

  1. pevy

    I když bude mít Classic nejlepší logo na světě, nic to nezmění na skutečnosti, že program této stanice je dostupný pouze velmi omezenému počtu posluchačů. Kdyby snaha Mafry byla aspoň trochu upřímná, snažili by se rozšířit Classic (o Expresu to platí úplně stejně) i mimo Prahu. Přímo se nabízí satelitní vysílání, třeba na transpondéru majetkově spřízněného Óčka (nyní bohužel dočasně mimo provoz). Jenže to by museli nejdřív opustit svoje konzervativní myšlení – věřte, že by se poté přidali i další.

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky:,