Tabulkové výdaje na reklamu letos rostly

tnsmiNavzdory všudypřítomné finanční krizi vynaložili inzerenti v lednu a únoru letošního roku více než v loňském roce. Ve srovnání s minulým rokem vzrostly výdaje na reklamu asi o 200 milionů korun. Deset největších českých inzerentů (nebereme-li v úvahu slevy, bonusy a vzájemně výměnné obchody) utratily téměř 1,8 miliardy korun českých. Konkrétní náklady představují inzerci v rádiu, televizi, tisku, v kinech, ale i venkovní reklamu (outdoor). Podle portálu tnsmi.cz byl největším inzerentem drogistický velikán Henkel, navýšení nákladů o 32,2% představuje částku 230 milionů korun. I na dalších místech se umisťují drogistické koncerny, druhý Reckitt Benckiser (Calgon, Vanish, Woolite, Airwick) meziročně utratil více o 231 milionů (43,1%) a konečně Procer&Gamble – 202 milionů (pokles o 5,3%).

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .