Šrotovné dobývá i reklamu

outdoorTermín šrotovné se skloňuje ve všech pádech. Od původního významu z oblasti aut se dostává i do reklamy. Reklamní poutače se snaží využít módních zájmů. V poslední době se široce debatuje o zavedení šrotovného za ojetá auta. Fenomén se objevuje na poli reklamy, i když nabývá zcela nového a jiného významu. Slouží totiž k propagaci výhodnějších služeb pro zákazníka. Módní vlna bude zřejmě krátkodobá, jako ostatně mnoho dalších. Výrobci a prodejci praček i různého dalšího spotřebního zboží láká potenciální zákazníky ke slevám.

Výhoda slova „šrotovné“ je nasnadě – v médiích se slovo objevuje velmi často a je všem srozumitelné, ideální kombinace. Nově se na vlně zájmu vezou například cestovní kanceláře či restaurace. Odborníci vysvětlují tento jev jednoduše, firmy tím své reklamní vzkazy posouvají dál, podbízí informace s bonusem navíc. I zde platí rčení „sejde z očí, sejde z mysli“, jakmile zájem poleví, tvůrci reklamních kampaní od hraní si se slovem „šrotovné“ upustí.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: