Společnost Pedigree podporuje „adopci“ psů

oliverPomoci psům z útulku chce vydáním dětské obrázkové knihy.

Londýn bude svědkem neobvyklého kroku, dětskou knihu využije firma jako marketingový tah. Tímto krokem chce přimět děti, aby měly psy raději a lépe se o ně starali, než je tomu nyní. Kniha s názvem „Oliverovy cesty“ (Oliver’s Travels) vypráví příběh o psovi jménem Oliver. V knize se doslova píše: „Oliver žije v příjemném a útulném domově, jednoho dne se však vše změní.“

Autorka Liz Pichon ve své devětadvacetistránkové obrázkové knize upozorňuje na alarmující statistiky, ročně se bez domova ocitne 100 tisíc psů. Kniha bude prodávána na internetu za 2,99 liber (cca. 90 Kč). Všechny výdělky půjdou do „Pedigree Adoption Drive Campaign„. Manažer značky, Isabel Miller, přiznává, že s knihou přichází ze dvou důvodu, kromě samotné dobročinné akce má kampaň přinést firmě logiky také větší zisky.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: