Propad outdooru nezachrání ani předčasné volby

billboardmalyV meziročním srovnání nedopadlo první pololetí letošního roku pro venkovní reklamu příliš úspěšně. Propad příjmů je přibližně dvacetiprocentní. Tyto údaje vyplývají z výzkumu agentury TNS Media Intelligence. Mediální agentura OMD očekává letos u outdoorové reklamy pokles o 15 procent.

Podle odborníků situaci nezachrání ani říjnové volby do Poslanecké sněmovny, avšak mohou ji zmírnit. „Ze začátku roku 2009 mohl outdoor těžit z dlouhodobějších rezervací, ale s přibývajícím časem se propad investic zvyšuje. Za normálních okolností by nejspíše dosáhl skoro až k úrovni poklesu celého trhu,“ napsal na webu OMD Vít Smékal. Celkový propad trhu by měl dosáhnout podle OMD až 25 procent.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky:,