OOH letos možná klesne až o 50 procent

billboardmalyPodle prezidenta Asociace českých reklamních agentur Pavla Brabce propadnou letošní příjmy z venkovní reklamy při porovnání s loňským rokem o 50 procent. Informuje o tom web ČT24.

Důvodem poklesu je samozřejmě ekonomická krize. Brabec však také uvádí velký nárůst reklamních ploch, které agentury v současnosti neumí zaplnit a vzestup privátních značek (levné výrobky velkých řetězců, které reklamu nepoužívají).

Vedoucí obchodního oddělení reklamní agentury News Outdoor Jakub Kencl ale údaje reklamní asociace zpochybňuje: „Propad v outdooru o 50 procent se mi zdá jako velice pesimistický odhad. Domnívám se, že 20 procent by bylo reálnější číslo,“ říká Kencl. Podle něj byl odliv zakázek zaznamenán zejména u zahraničních klientů a klientů ze stavebnictví. „V mnoha případech se nám však tyto výpadky podařilo nahradit novými kampaněmi a opět tak co nejvíce snížit negativní dopad těchto ztrát. Pokud bych porovnával letošní a loňský rok, mohl bych hovořit o propadu, ale zdaleka bych se nedostal ani k mému odhadovanému procentu,“ uvedl Kencl.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: