Díky nízké poptávce měla Aviva billboardy zdarma

avivalogomalaPojišťovnická skupina Aviva získala při své poslední reklamní kampani ve Velké Británii nečekanou přidanou hodnotu. Místo obvyklých dvou týdnů, visely stály jejich billboardy u cest čtyři měsíce. S odvoláním na deník Daily Telegraph o tom píše aktuální vydání týdeníku Strategie.

Aviva využila prudce klesajících cen za outdoorovou reklamu pro svou reklamní kampaň. Hlavní hvězdy této kampaně, jejíž rozpočet činí 80 milionů liber, jsou Bruce Willis a Ringo Starr. Celá kampaň stála Avivu o 20 procent méně, než se očekávalo.

Amanda MacKenzieová, Group Marketing Director společnosti Aviva, uvedla, že firma měla příjemné starosti stím, jak naložit s plakáty,tkeré už ke konci kampaně vypadaly „poněkud omšele“.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: