Božkov prý zná lék na krizi

stock-plzenBožkov Tuzemský nabízí lidem řešení na krizi, chce dát zapomenout na špatnou náladu. Co alkoholismus? Před lety musela být stáhnuta reklama na Fernet, v níž Sagvan Tofi tvrdil, že „Fernet je jeho kamarád do deště“.  Kvůli údajné propagaci alkoholismu a nabádání k němu reklamu najdeme maximálně na internetu. S podobně kontroverzní reklamou teď přichází také Božkov Tuzemský. „Božkov přichází s receptem na krizi“ je heslem  reklamy předního výrobce lihovin. A reklamní text pokračuje: „Světová krize se podepisuje na všem, dokonce i na tom, že se lidé méně baví. Výrobce proslulých a mimořádně kvalitních božkovských kořalek přichází s akcí, která dá zapomenout na špatnou náladu.“

Reklamní inzerát doprovází graf naznačující prudký nárůst tržeb. Generální ředitel společnosti Stock Martin Petrášek pro server aktuálně.cz říká, že se jedná pouze o reklamní nadsázku. Má to být jen reakce na to, „jak jsou média zahlcená negativními zprávami“. Karel Nešpor, primář oddělení pro léčbu závislosti, je touto kampaní rozhořčen: „Cena za zapomínání na problémy pomocí alkoholu je nepřiměřeně vysoká! Úzkosti a deprese se v kocovině ještě násobí. Už tak  máme pověst opilců Evropy.“ Podle něj by bylo lékem na krizi drastické zvýšení spotřební daně na alkohol. Šéf společnosti Stock Martin Petrášek tvrdí, že společnost prý ani neporušuje kodex pro reklamu, chce jen podpořit značku a zákazníkům říci, že se můžou spolehnout na kvalitu výrobku. Někteří odborníci si nemyslí, že by se poptávka po alkoholu nějak zásadně měnila.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: