Snowboarďáci opět na scéně!

novanoveJeště ani neskončila jarní televizní sezóna, na léto astronomické si také chvíli počkáme, o podzimu kalendářním nemluvě. Přesto se už nyní rojí „zaručené“ informace o nových formátech, které televize Nova uvede do programu.

Už dříve jsme Vás informovali, že si televize Nova podala na Úřadu pro průmyslové vlastnictví žádost o registrace názvu „Deset stupňů ke zlaté“. Česká televize ani Prima již o název neměly zájem. Nova se chytila příležitosti a známka patří jen a jen jí. To bylo 26.března, o čtyři dny později si registruje Nova „Vtipnější vyhrává“. Těžko říci zda oba zmíněné pořady kdy spatří světlo světa. Stanice by je mohla využít v některém ze svých seriálů.

Víme, že kromě zaběhlé Ordinace a Ulice se na obrazovkách má objevit i pokračování Pojišťovny štěstí. Potvrzený je nový seriál Dokonalý svět, tedy námětově podobný seriálu Ošklivka Katka.  V hlavní roli se objeví postava „ředitelky módního časopisu“ Jitka Čvančarová, následují další věhlasná jména – Jana Hlaváčová, Tereza Brodská či Saša Rašilov. Na scénu se dostane možná i seriál z fotbalového prostředí. Právě v některém z pořadů by se výše zmíněné soutěže mohly zaskvět.

Více-méně jistou budoucnost by mohl mít pořad s pracovním názvem „Stahovák“. Ano, vím, že se tato informace dostala na stránky bulvárního deníku. Informace z bulváru tu nepovažujeme vždy za důvěryhodné. Přesto šance tohoto pořadu jsou velké. Nova sama již v minulosti naznačovala, že se podobný formát vyvíjí. Podobný formát kraluje slovenským obrazovkám na komerční JOJ, oblíbený rozhlasový moderátor Matej „Sajfa“ Cifra provází televizní diváky pondělním pozdním večerem (přesně v 22.30), ten patří pořadu Webmaster.

Graficky zajímavá relace je založena na videích, které jsou dispozici na internetových stránkách. Připodobnit se dá k pořadu TV Barrandov – Ukaž se. Komerční dvojce přináší vysoce nadstandardní trhové podíly. Ačkoli je pravda, že jí to usnadňují předchozí úspěšné původní seriály. Nedá se čekat, že by podobný pořad pánů Jiřího Mádla a Vojtu Kotka dostal „exkluzivní“ čas. Cílová divácká skupina si pořad ale určitě najde. Třeba bude mít delší trvání než Ukaž se na TV Barrandov.

Těžko říci, zda mohou mít aktéři úspěch. Snowboarďáci byli trhákem, Rafťáci trochu ztráceli dech… i když je to o něčem jiném. Své fanynky a fanoušky si dvojice bezesporu najde. Přesto se je tu jedna další nesnáz. Cílová skupina se stává velkým, tvrdým oříškem. Videa z internetu budou muset být „neokoukaná“, většinu by mohli diváci totiž znát a automaticky tak ztratí zájem o setrvání u dalších dílů. A vlastně vše může dopadnout úplně jinak. Podívejme se kolik pořadů bylo plánovaných a na obrazovky se nedostaly. Snad nám podzimní obrazovky nabídnou i něco zajímavějšího než všudypřítomné seriály.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: