Na český trh vstupuje nový hráč v oblasti PPC reklamy

mclick-logoPo měsících testování bude v říjnu 2012 uveden na český trh nový pay per click reklamní systém českých programátorů pod názvem mClick, který bude dalším z konkurentů služeb AdWords a AdSense amerického gigantu Google nebo lokálního Seznamu, jež provozuje systén Sklik. Provozovatel věří, že se mu do dvou let podaří výrazně prorazit na trhu internetové reklamy v České republice.

Služba nabídne tři možnosti využití. Vedle inzerce vlastních produktů umožňuje majitelům webů vydělávat prostřednictví svého webu nebo získání pasivního přijmu budování týmu uživatelů mClick,“ vysvětluje ředitel projektu mClick František Hanovec. Inzeráty se podle jeho vyjádření budou zobrazovat na tematicky zaměřených webech, které navštěvuje cílová skupina, uvádí provozovatel v tiskové zprávě. „mClick v sobě nese pokročilý nástroj pro sledování konverzí, modul pro vykreslení dat do grafu a poskytuje možnost komunikovat mezi samotnými uživateli pomocí integrované pošty,“ vyjmenovává hlavní přednosti služby Hanovec. Služba bude mít i přehlednou mobilní verzi.

mClick hodlá být přímou konkurencí služeb eTarget, AdWords a Sklik. Na zdejším trhu to ale bude mít hodně náročné. Trh je totiž několik let rozdělen mezi výše zmíněné konkurenční služby a před několika lety zde působil ještě jeden reklamní systém s názvem adFox, který ukončil provoz v první polovině loňského roku.

Reklamní systémy fungující na principu PPC těží z přítomnosti reklamních pozic na množství webů. Podle zaměření webu se uživatelům zobrazuje kontextová reklama. Inzerent ale platí pouze za proklik uživatele na cílový web. Pokud si na zobrazenou reklamu nikdo neklikne, klient za její zobrazení obvykle nic neplatí. PPC je tak z hlediska inzerentů efektivní systém. Atraktivní je i pro samotné provozovatele podobných systémů – největší světová služba AdWords provozována Google generuje většinu celkových příjmů tohoto gigantu.

mclick-screenScreenshot služby mClick

Autor článku:

Komentáře (1)

  1. prokut

    Zkoušela jsem si ppc reklamy na google zakládat sama a výsledek byl takový, že jsem za měsíc projela 10 tis. a výsledek takřka žádný. Oslovila jsem různé firmy z ppc oboru, porovnala jejich nabídky a reference a bohužel jsem byla spokojena až napotřetí s firmou http://www.ppc-reklama.eu/
    Utracená částka se snižovala, poptávky přibývaly. Uvažuji ještě o remarketingu, ale musím si o tom něco zjistit. Máte s tím někdo zkušenosti? Nerada bych dopadla jako při zakládání Adwords…

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: