La Degustation Online – nový cyklus konferencí o digitálním marketingu

la-degustation-onlineAsociace dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ startuje v půli května nový cyklus speciálních degustačních minikonferencí La Degustation Online, které budou věnovány digitálnímu marketingu, technologiím, internetu a byznysu . Jak už název napovídá, půjde o chutné spojení předávání znalostí a ochutnávek netradičních pokrmů a vín.

První degustační večer se uskuteční 15. května tématem „Jak obhájit stále nákladnější digitální projekty u svého šéfa“. V dalších částech se bude diskutovat o virálním marketingu, využití videa v online projektech nebo webové analytice. Podle manažera asociace J. Bambasa mají nové mikrokonference za cíl změnit zažité představy.

Proč chodit za vzděláním přes den a obírat se o drahý čas, když mohu jít večer a spojit to se zábavou? Tak vznikl koncept hodně neformálních diskusních večerů, kde na začátku dva zkušení řečníci otevřou krátkými prezentacemi dané téma a pak se bude už jen diskutovat. Nejprve řízeně s předem ohlášenými profesionály v panelové diskusi, později zcela volně. Zkrátka sami návštěvníci si nakonec určí, o čem chtějí mluvit a co je skutečně zajímá,“ říká Jan Bambas.

Úvodní prezentace obou řečníků nepřesáhnou 30 minut, pak už bude prostor právě pro interaktivní diskuzi. Ve druhé části každého večera se pro uvolnění atmosféry bude podávat degustační menu formou švédských stolů a bude se ochutnávat víno, vybrané k daným pokrmům. Vše se bude odehrávat v příjemné atmosféře klubu Element na Smíchově, kde mistr šéfkuchař vždy připraví unikátní menu pro každý díl seriálu.

Pro Asociaci.BIZ je tento netradiční formát konferencí druhou velkou výzvou hned po pořádání prestižní soutěže Internet Effectiveness Awards, protože jednotlivé díly La Degustation Online budou následovat v měsíčním intervalu. Střídat se budou nejrůznější témata z oblasti obchodu, marketingu a technologií, takže najít si to pravé by měl skutečně každý. Navíc díky přenosnému členství je možné na jednotlivá pokračování posílat různé lidi z jedné firmy s rozdílnými kompetencemi,“ upozorňuje Bambas.

Příjemným překvapením bude jistě cena vstupného, která při jednorázové objednávce činí 490 Kč a zahrnuje veškeré jídlo. Při objednání účasti na všech konferencích do konce roku je to již jen 1800 Kč a pokud přijdou dva lidi ze stejné firmy, mají 30% slevu. Další informace jsou k dizpocici na stránkách.

Server RadioTV je mediálním partnerem degustačních večerů. Z každé mikrokonference vám tak přineseme souhrn zajímavostí určený pro čtenáře se zájmem o nová média.

la-degustation-tema1-banner

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .