Celkovým vítězem cen IEA 2012 se stal projekt Škoda Auto

iea-12-logoMinulý týden jsme informovali o jednom z vítězů v rámci ankety Internet Effectiveness Awards 2012. Dnes přinášíme informace o absolutním vítězi. Křišťálovou trofej pro celkového vítěze si letos odnáší Škoda Auto s projektem Target Network Tool od agentury Et netera. Projekt zároveň zvítězil i v oborové kategorii Auto-Moto.

Pořadatelská agentura Asociace.BIZ tím definitivně uzavřela letošní ročník prestižních cen. „Letošní ročník považuji za mimořádně povedený po všech stránkách. Přihlásily se skutečně kvalitní a zajímavé projekty, porota byla také vynikající. Oproti minulým ročníkům jsme provedli celou řadu změn, vrátili jsme se k oborovým kategoriím a rozhodli jsme se udělovat zvláštní ceny organizátora soutěže Asociace BIZ. Také se letos poprvé sešla celá porota, aby vybrala absolutního vítěze Grand Prix IEA. Jednání bylo konstruktivní, věcné a všichni jsme se jasně shodli, kdo si originální plastiku od sklárny Moser letos odnese,“ řekl Michal Kříž, prezident Asociace dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ, která anketu pořádá.

iea-2012-foto1Galavečer v gangsterském stylu. Foto – Asociace.BIZ

Kdo zvítězil?

Ocenění organizátora soutěže, Asociace dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ, za nejlepší mobilní řešení získala aplikace Horská služba od společnosti eMan, která umožňuje snadné přivolání pomoci záchranářů z nejbližší horské služby, dle polohy uživatele. Trofej za nejlepší využití sociálních sítí, virálního marketingu a videa získala společnost ETA a její testovací studio, jejíž vtipně natočená testovací videa dosáhla celkem více než 1,6 mil. shlédnutí na YouTube, projekt vytvořila agentura Wunderman.

Nejlepší integrovanou kampaní se stala otevřená komunikace Air Bank před spuštěním banky od Mather Advertures. Ocenění za inovace získal Peugeot Česká republika, který ve spolupráci s agenturou Symbio Digital vytvořil unikátní online prezentaci nového modelu 208, který uživatelé mohli ovládat emocemi díky technologii rozpoznávání pohybu a úsměvu.

iea-2012-foto2Ondřej Havelka a Melody Makers. Foto – Asociace.BIZ

Nejlepší galavečer v historii soutěže

Letošní vyhlašování se neslo v duchu amerických gangsterů a mafiánů třicátých let. Prezident Asociace.BIZ Michal Kříz ho označil za nejlepší galavečer celé historie soutěže. „Nejen kvůli skvělé atmosféře, dobovým kostýmům, nápadité moderaci Simony Babčákové a Jakuba Žáčka, ale především díky stylovému vystoupení legendárního showmana Ondřeje Havelky a jeho Melody Makers. Laťka je nastavená vysoko, takže příští rok se musíme hodně snažit. Na IEA 2013 se už teď těším,“ dodal Kříž.

Server RadioTV.cz byl mediálním partnerem předchozího i letošního ročníku Internet Effectiveness Awards. Všem vítězům blahopřejeme.

iea-2012-foto3Pohled na podium v pražské Lucerně. Foto: Asociace.BIZ

iea-2012-foto4Prezident Asociace.BIZ Michal Kříž odevzdává cenu pro celkového vítěze ankety. Foto – Asociace.BIZ

Všechny fotografie poskytl pořadatel ankety Internet Effectiveness Awards, Asociace.BIZ. Kompletní fotogalerii z galavečera si můžete prohlédnout zde – Fotogalerie Internet Effectiveness Awards – IEA 2012.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .