Internetové auto roku 2011 zná výsledky

iauto_roku

Anketa Internetové auto roku 2011 zná své vítěze i poražené, titul nakonec získal rodinný vůz Ford C-MAX.

Nejoblíbenější automobily české internetové populace se utkaly v rámci ankety Internetové auto roku. Projekt byl vyhlášen vybranými online motoristickými magazíny (autoweb.cz, supersports.cz, autotube.cz a iMOTOR). Nominovaná auta byla uvedena na český trh v období 1.3.2010 – 28.2.2011. Od ostatních anket se liší zejména v tom, že zkoumá oblibu jednotlivých modelů výhradně mezi uživateli internetu a volbu ponechává na veřejnosti.

DOPORUČUJEME: Interaktivní magazín iMOTOR s novým designem

Internetové auto roku 2011 již zná své vítěze i poražené. V anketě, jejímž generálním partnerem byla společnost AAA Auto a vyhlašovatelem společnost Limemedia, hlasovali 28 064 lidé a celkem rozdělili 140 320 hlasů. Titul Internetové auto roku 2011 nakonec získal rodinný Ford C-MAX s 9 784 hlasy. Kompletní výsledky a další informace najdete na http://internetove-auto-roku-2011.autoweb.cz/.

PSALI JSME: Začala veřejná anketa o Internetové auto roku

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .