Desetitisíce posluchačů Impulsu si vyměnily úsměv

usmev_impuls

Posluchači Rádia Impuls si v rámci soutěže „Vyměnte si úsměv“ měnili své obličeje, akce Rádia Impuls spěje k závěru.

Od 1. září budou vítězné úsměvy návštěvníků z internetových stránek www.usmev.cz vystaveny na billboardech po celé České republice. Na každé ploše bude uvedeno jméno autora a město, z něhož pochází. Vítězové získají poukaz na dovolenou. Soutěž Rádia Impuls probíhala od 28. března do 31. července 2011.

Proč Rádio Impuls akci uspořádalo? „Jejím cílem bylo pomocí jednoduché webové aplikace vytvářet různé vtipné až karikaturní obličeje, které vznikaly výměnou úsměvů na vložených fotografiích návštěvníků mezi sebou. Hra měla šest kol, ze kterých vzešlo šest vítězných výměn. Výherce vybírala porota Rádia Impuls na základě hlasování návštěvníků stránek www.usmev.cz. Soutěž přilákala desetitisíce lidí a zařadila se tak mezi nejúspěšnější internetové projekty Rádia Impuls,“ uvedla Iva Stříbrská v tiskové zprávě Rádia Impuls.

PŘEČTĚTE SI: Rádio Impuls koordinuje nové kmitočty jako protitah vůči Rádiu Dálnice

Dlouhodobým cílem Rádia Impuls je zlepšovat náladu v celé české společnosti. Letošní kampaní jsme chtěli nejen navázat na dobrou tradici úsměvů, ale navíc naše poselství posunout ještě dále. Naší snahou je prakticky podporovat obyvatele České republiky v tom, aby se na sebe více usmívali a úsměvy si mezi sebou vyměňovali. S výsledky kampaně jsme velice spokojeni a těšíme se, že v této naší pozitivní iniciativě budeme nadále pokračovat,“ dodává marketingová ředitelka Rádia Impuls, Karolina Šimová.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: