Oceněná Prima Love nad 1% podruhé za sebou

prima_love_velke_logo

Televizní program Prima Love má za sebou velmi úspěšný týden, po ocenění z konference Promax BDA následovaly velmi dobré výsledky sledovanosti.

Prima Love získala na konci června prestižní ocenění na konferenci Promax BDA v New Yorku. Stanice se může pochlubit zlatou soškou v celosvětové soutěži za své logo v kategorii „Logo design network/channel all media„. Logo má na svědomí studio Oficina, členové týmu jsou autoři též oceněné grafiky Primy Cool. „Dlouhodobá spolupráce se studiem Oficina přináší kromě unikátního vzhledu nových televizních stanic rodiny Prima také řadu ocenění – dva stříbrné evropské Promaxy získala loni grafika stanice Prima COOL,“ pochvaluje si Denisa Schulzová, ředitelka marketingu a PR Televize Prima.

AKTUÁLNĚ: V létě změní Prima Love programové schéma, reaguje na přání divaček

Proměnlivý vzhled grafiky je podle TV Prima největší předností: „Designéři ze studia Oficina vypracovali specifické minimalistické logo vytvářející slovní spojení s další informací (časy, postavy ze seriálů atd.). Zajímavým prvkem je generované barevné prostředí kombinující paletu barev se vzorníkem textur. Díky tomu získává grafika Prima LOVE proměnlivý vzhled, evokující převlékání šatů.“

DOPORUČUJEME: Televizní sezóna 2010/2011 za námi, programové týdeníky byly prakticky zbytečné

V týdnu od 4. do 10. července pak stanice Prima Love přesáhla podíl 1% v cílové skupině 15+ už podruhé za sebou. V mladší skupině 15-54 let naměřily peoplemetry dokonce nejvyšší podíl na trhu od svého startu – 1,32%.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .