Hachette Filipacchi se slučuje s Lagardere

hf_lagVydavatelství Hachette Filipacchi 2000 plánuje sloučení se zastupitelstvím Lagardere Advertising.

Hachette Filipacchi 2000 je vydavatelství, v jehož portfoliu najdeme časopisy jako Elle, Marianne či Maxim. Tato společnost se v brzké době sloučí s mediálním zastupitelstvím Lagardere Advertising, s nímž je majetkově provázána (je stoprocentním vlastníkem). Portfolio Lagardere Advertising zahrnuje 19 titulů dvou vydavatelství, kromě Hachette Filipacchi, je to i Burda Praha (Katka, Pošli recept, Joy a jiné).

Podle týdeníku Marketing & Media jsou důvody čistě administrativní, informace potvrdil generální ředitel obou firem Bronislav Kvasnička. Značka Lagardere nezanikne, nepůjde ale o samostatný právní subjekt.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .