Mladá fronta s novinkami ve svém portfoliu

novinyakafeUž brzy se v rámci optimalizace činnosti představí několik změn v titulech vydavatelství.

Mladá fronta změny představila tento týden. Změnami projde například dětský časopis Sluníčko. V současné podobě končí dětský měsíčník Sunny speaks English, titul byl určen nejmenším dětem, které se chtějí naučit anglicky. Stává se součástí časopisů Sluníčko a Mateřídouška, nadále tedy nebude vycházet samostatně.

Od srpna končí v samostatném formátu také kulturní měsíčník ZOOM, stává se nově tematickou přílohou regionálního týdeníků Sedmička. Důvody změny ozřejmilo vydavatelství v tiskové zprávě: „Měsíční periodicita ZOOMu se změní na periodicitu týdenní, a bude tak moci flexibilněji reagovat na aktuální dění v metropoli. Tímto krokem se rovněž zvýší dosažitelnost informací čtenářům, neboť integrovaný časopis ZOOM bude využívat početnou distribuční síť týdeníku Mladá fronta Sedmička a zvýší svůj náklad ze stávajících 30 000 výtisků za měsíc na 40 000 výtisků za týden.“

Počínaje měsícem září se dočká obohacení obsahu také odborný týdeník o nejen o médiích Strategie, pravidelnou přílohou budou časopisy Polygrafie revue a Marketing Magazíne z divize B2B. Oba tituly budou alternovat v měsíční periodicitě, stávající předplatitelé získají tedy dva nové tituly zdarma, oba tituly zároveň chystají další novinky.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .