Deník Šíp končí, nadále se bude objevovat jen jako týdeník

sipplusVe čtvrtek 2.dubna vstoupil na novinový trh nový týden Šíp Plus. Půjde ve stopách svého předchůdce.Cílová skupina se nemění, redakce i nadále míří zejména ženy, pilířem je samozřejmě bulvár. Součástí každého čísla bude také TV magazín, celková cena byla stanovena na 14Kč. Bulvární deník Šíp se na trh dostal 4.října 2005, jednalo se o náhradu Večerníku Praha, nízký počet prodaných nákladů ale společnost VLP (Vltava-Labe-Press) donutil ke změně obchodní strategie. Z redakce měla kvůli změnám odejít polovina zaměstnanců. Šéfredaktor Michal Brož se bude snažit udržet náklad okolo 80 tisíc, odpovídá počtu prodaných výtisků deníku Šíp každý pátek.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: