Radia Obecné

Výsledky Mediaprojektu jsou venku už čtyři dny, takže si snad každý, koho toto téma zajímá, stihl udělat vlastní názor. A to je ta pravá chvíle pro hlubší analýzu. Co vlastně nové výsledky přinesly? Asi nic překvapivého. První kom...
7. 8. 2000
Dnes byly zveřejněny výsledky průzkumu poslechovosti - Mediaprojekt I.-II.Q 2000, který je prvním průzkumem prováděným novou metodikou za celé pololetí. Tradiční poklesy, ke kterým v srpnových výsledcích dochází, se tentokrát dotkly h...
3. 8. 2000
Ve čtvrtek budou zveřejněny výsledky oficiálního průzkumu poslechovosti - Mediaprojekt I.-II.Q 2000 a tak jsem zkusil na poslední chvíli udělat malou předpověď, jak by mohly některé výsledky vypadat. Moc si od toho neslibujte, předpovída...
31. 7. 2000
Příští týden vyjdou výsledky Mediaprojektu za první pololetí letošního roku, takže je čas náš vlastní Internetový průzkum poslechovosti naposledy zhodnotit a uzavřít. Ačkoliv jsme čekali více než konečných 1053 respondentů - str...
29. 7. 2000
Dnes skončil první internetový průzkum poslechovosti rádií a zde jsou první výsledky. Nejposlouchanějším radiem je Impuls, druhý je Radiožurnál, třetí těsně Evropa 2 a čtvrtá se ztrátou Frekvence 1. Největšího překvapení jsme s...
25. 7. 2000
Máme za sebou třetinu prázdnin, ale zbývající dvě nás ještě čekají, takže by vás snad ještě mohlo zajímat, jaké akce si pro vás některá severomoravská rádia připravila. Konkurence je velká, takže všichni vyrážejí do terénu,...
21. 7. 2000
Server Radia.cz zahájil dne 11. července vlastní průzkum poslechovosti mezi uživateli Internetu. Tento si v žádném případě neklade za cíl konkurovat Mediaprojektu, protože uživatelé Internetu tvoří jen malý ......
11. 7. 2000
V obchodním paláci Crystalland proběhlo ve středu třetí kolo kreativní soutěže Zlatá Pavučina, kterou pořádá dvakrát do roka rozhlasová síť RadioNet. Do soutěže jsou zařazovány všechny spoty odvysílané alespoň na jednom rádiu t...
30. 6. 2000
Magazín Strategie u nás dlouho na poli marketingu a médií neměl konkurenci a bral jsem ho jako seriózní médium. Proto mne docela překvapilo, když jsem v něm v posledních týdnech našel tři své články, které byly lehce stylisticky pozměn...
27. 6. 2000
Květnová stížnost, kterou podala Radě pro reklamu (RPR) Asociace provozovatelů soukromého vysílání (APSV), na reklamu na vizuál "Poslouchám Hendrixe, na rádio kašlu..." zadavatele Unie vydavatelů denního tisku (UVDT), jíž společně s j...
20. 6. 2000