Vodafone se musí omluvit konkurenci, billboardy označil „parohy“

vodafoneMěstský soud v Praze rozhodl, že Vodafone se musí T-Mobilu za to, že na billboardy svého konkurenta umisťoval sobí parohy.

V roce 2006 slavil mobilní operátor Vodafone úspěchy s kampaní, v níž hlavní roli hráli falešní sobi, alias psí plemeno čivava. Sobí parohy se objevily třeba také na telefonních budkách Telefóniky O2. Podle tehdejšího šéfa Vodafonu Grahame Mahera se jednalo o „mikulášský fórek“, po dvou dnech „výzdoby“ zmizela. Mluvčí společnosti T-Mobile Martina Kemrová pro deník Ihned.cz uvedla: „Soud rozhodl, že se Vodafone musí v denících MF Dnes, Hospodářské noviny a Blesk omluvit na půlstránkových inzerátech ve třech po sobě jdoucích vydáních.“ Operátoři se s omluvou totiž nespokojili a předali věc soudu. Ten po roce rozhodl. Telefónice se bude muset Vodafone omluvit jen ve dvou denících. Celé rozhodnutí není ještě pravomocné, Vodafone se může odvolat. Celou akci již dříve odsoudila komise Rady pro reklamu.

vyskusajte_nieco_ine_o2

Rada pro reklamu ale úřadovala také na Slovensku. Telefónica O2 Slovensko porušila kodex, když ve své kampani očerňovala konkurenci. Operátor lákal kampaní „Vyzkoušejte už něco jiné“, první část textu přitom byla v barvách, jaké používá konkurence – oranžová (Orange) a růžová (T-Mobile). Na svých stránkách na to upozorňuje server Medialne.sk.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .