Intextová reklama vykazuje dobré výsledky

intextČeský dodavatel pro správu internetové reklamy, Internet BillBoard a.s., informoval o rozšíření portfólia.

Plánuje rozšířit portfolio internetových serverů, na nichž byla spuštěna tzv. intextová reklama (tedy zahrnutá v článku, některá slova jsou použita jako odkazy na reklamy). Inzerce mířila na Slovensko, nejprve byla spuštěna na serverech HNonline.sk a Pravda.sk, u nás ji využívá například zpravodajský portál idnes.cz. Tento projekt se na Slovensko dostal v květnu a portfolio se dále rozšířuje, nyní jsou v něm zahrnuty servery jako Ringier.sk, Joj.sk, ICTNews.sk, JobDnes.sk a další. Informuje o tom Internet BillBoard a.s. v tiskové zprávě.

Slovenští čtenáři přijali tuto novinky dobře, celkový počet slov, která byla až do této chvíle podtržena, činí 97, 12 milionů. K tomuto kroku se odhodlávají internetové deníky zejména proto, že stále musí hledat nové zdroje příjmu při současně relativně vysoký fixních nákladech. Čtenáři nemají problém tento druh reklamy akceptovat. Mezi spokojené zákazníky patří například společnost Quelle, tento zásilkový obchodní dům si zadal zhruba 60 denní kampaň, vyšel s 7,3 milionů kliků. Za výsledky vděčí především klíčovým slovům jako čelenka, čepice, bikina, kabelka a další (tedy sortiment prodávající právě tento dům).

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .