Impuls spouští novou „vysmátou“ kampaň

impulsmelounmalyNejposlouchanější česká stanice Rádio Impuls v červnu spouští reklamní kampaň, v níž představí tři nové vizuály.

Jsou na nich vyobrazené situace běžného života, na kterých jsou „smajlíky“ zvýrazněná místa, kde je možné při troše představivosti najít náznak úsměvu. Nová komunikace navazuje na předchozí dvě, Úsměv sluší každému a Na všem hledejte to pozitivní,  dalším rozvíjením myšlenky šíření pozitivních impulsů a optimismu.

impulsples

Autorem fotografií je renomovaný fotograf Jiří Turek, kreativní návrh je od agentury Leo Burnett, plochy pro kampaň zajistil tým Rádia Impuls. Vizuály se objeví na billboardech, bigboardech, denním tisku a lifestylových časopisech.

impulszadek

Do kampaně budou moci zasáhnout i sami posluchači, pro které Rádio Impuls připravilo fotografickou soutěž. Jejich úkolem bude nafotit situace, ve kterých je možné najít zobrazení úsměvu. Vítězná fotografie, která vzejde z hlasování na www.impuls.cz, bude použita na vytvoření vizuálu kampaně.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: