Nové weby Agary, Času a Karolíny

Jak mne poučil kolega Petr Hora, okurková sezóna zdaleka v plné síle není, ale přesto jsem pokračoval v prohledávání českého Internetu. I tentokrát jsem byl úspěšný – našel jsem tři kousky, které rozhodně stojí za bližší prozkoumání.
Rádio Agara připravilo s měsíčním zpožděním novou internetovou prezentaci na adrese www.agara.cz a vypadá to, že se tentokrát vyplatilo chvíli počkat – stránky Agary patří každopádně do TOP 10 českých rádií na Internetu. Většinou nejsem příznivcem obrázkových pozadí, ale modré notičky na pozadí propracovaného a barevně dobře sladěného designu Agary se mi docela líbi. Co se týče obsahu, tak vážně nevím, co bych mohl vytknout. Základní informace, kontakty, kdo je kdo, kamera ve studiu, poslechovost, pokrytí, ceníky reklamy, akce rádia, programové schéma, zprávy z regionu, dopravní informace, soutěže, hitparády a dokonce on-line chat. To všechno tady najdete velmi dobře zpracované. Zatím nefunguje, vysílání přes Internet, ale ikonky jsou připravené, takže se ho jistě brzy dočkáme. Celkové hodnocení: 1.
Nové stránky pro nás připravilo také ostravské Radio Čas. Na adrese www.casradio.cz najdeme zebrovitý černožlutý design, který je pro toto rádio charakteristický. Stránky nejsou tak propracované jako web Agary, chtělo by to použít více grafiky než jen odkazy na levé liště a nadpisy stránek, protože obsahy stránek jsou poněkud neučesané. Informačně to taky není ideální – od každého trochu, ale nic není kompletní. Program, fotky lidí, pokrytí, vysílače, reklama a ceníky, zebří hlídky, hitparáda a slibované on-line vysílání. To by ještě šlo, ale chybí základní informace o rádiu, nějaké denně aktualizované zprávy, kontakty, více o akcích rádia nebo kamera ve studiu. A taky je to nějaké pomalé. Celkové hodnocení: 3.
A na řadě je plzeňské Radio Karolína, které svou první internetovou prezentaci rozjelo na www.radiokarolina.cz. Design je možná až moc jednoduchý, takže na mne stránky působí poněkud amatérsky, ale aspoň se to rychle načítá. Ovšem v dnešní době mohli přijít s něčím zajímavějším, osobně se mi to moc nelíbí. A teď už k obsahu. Program, lidi, hitparáda, kontakty – slušný, v akcích rádia není nic, o reklamě se dozvíme minimum a nejvíce informací je v sekci technika. Pozitivní je výstup z AudioVaultu, takže si můžeme přečíst jaká písnička zrovna hraje. Chybí pokrytí, poslechovost, ceníky reklamy, on-line vysílání… Celkové hodnocení: 3.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .