Otázky VM nově i na Twitteru

vm_box24Otázky Václava Moravce expandují do další internetové platformy.

Tým Václava Moravce se pokouší přilákat mladší lidi a začíná proto využívat nových moderních komunikačních kanálů. Vše začalo Facebookem. Zde došlo k vytvoření stránky pro fanoušky nedělního diskuzního pořadu (http://facebook.com/otazkyvaclavamoravce). Probíhá tu živá komunikace o aktuálních problémech, návštěvníci mohou posílat náměty na otázky a zasílat své připomínky.

Jenže záhy se vyskytnul problém, u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) byla podána stížnost, že odkazování na Facebook ve vysílání je skrytou reklamou. RRTV nakonec rozhodla, že tomu tak není.

Přečtěte si více:
Propagace Facebooku v Otázkách VM není reklamou (aktualita)
Pane Moravče, před Vámi já smekám (komentář, pohled do zákulisí)
ČT reaguje na politickou situaci a ruší embargo (aktualita)

Se startem předvolebních speciálů, které byly nakonec zrušeny, testuje Česká televize i další komunikační kanál, na YouTube.com diváci nahrávají své dotazy, které jsou posléze pouštěny hostům ve studiu. Více informací najdete zde.

Nejnověji využívá tento pořad i Twitter, na stránce http://twitter.com/otazkyvm je připravena další alternativa, jak s televizí komunikovat. Současné stránky na Facebook.com rušeny samozřejmě nebudou, tým prý začal využívat Twitter proto, že některým může vyhovovat více než Facebook.

Na Facebooku mají Otázky Václava Moravce k dnešnímu dni přes 8 tisíc fanoušků (8 013), Václav Moravec pak 2 861. Dohromady tak překonal Václava Moravec 10 tisíc, to politické strany nemají zdaleka tolik příznivců – ODS 2144, ČSSD 891, KSČM 244, KDU-ČSL 265, SZ 863. Nejvíce fanoušků má pak TOP09 (13 717), poměrně slušnou základnou disponují také Věci veřejné Radka Johna (1 165), překvapivě málo fanoušků má Suverenita Jany Bobošíkové (125).

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .