Najít Studio Kamarád je jednodušší, než se zdá

radiotv222Tomáš BaldýnskýNový generální ředitel České televize Jiří Janeček věnoval ve svém ředitelském projektu dětskému vysílání rekordních pět set písmen – nejvíc ze všech finalistů. Přestože jde o text formulačně a termínově poněkud ledabylý (co je proboha špatného na tom, když je dětský pořad „lehce infantilní“?), a dokonce obsahuje chybu ve jménu „ďábla“ (Beverly Hills s dvojitým w), jinak jde o věcný a zdravě kritický pohled na úpadek dětského vysílání v této zemi. Janeček svůj „dětský“ odstavec uzavírá slibem „revitalizační kúry“. Tím jaksi bezděčně přiznává, že česká televizní tvorba pro děti je mrtvá, nebo se nachází ve stadiu těsně před odpojením od přístrojů. To je bohužel přesné.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .