Reklama do ČT nepatří? A proč?

radiotv222Nikolaj Savický – Česká televizeNejsem tak přísný moralista jako Ivan Jemelka a také nejsem tak dokonale teoreticky vybavený, a proto uvažuji přízemním způsobem: jak je to s reklamou v televizích veřejné služby v zahraničí? Jakými pravidly se řídí její regulace? Možná prospěje jednoduchý přehled o regulaci reklamy v televizích veřejné služby zemí Evropské unie a kandidátských zemí (v abecedním pořadí). Číselný údaj vyjadřuje povolené procento reklamy z celkového denního vysílacího času:

Belgie (Valonsko): 10%
Česko: 1%
Francie: 10%
Irsko: 10%
Itálie: 4%
Maďarsko: 10%
Nizozemí: 15%
Německo: 1,4% (mimo prime time)
Polsko: 15%
Portugalsko: 15%
Rakousko: 2,7%
Slovensko: 3%
Slovinsko: 15%
Španělsko 15%

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .