Mediaprojekt: Óčko je nejsledovanější, roste Hallmark

radiotv221Hudební televize Óčko je nejsledovanější stanicí z šestice kabelových televizí, které jsou měřeny průzkumem poslechovosti rádií a čtenosti tiskovin Mediaprojektu. Každý den ji sleduje 69 tisíc a alespoň jednou týdně 246 tisíc diváků. Vyplývá to z údajů, které serveru RadioTV poskytlo mediazastupitelství Big Partnership Media.

Následující výsledky pocházejí z průzkumu Mediaprojekt, který v prvním pololetí roku 2005 realizovaly firmy Medián a GfK Praha. Z pohledu týdenní sledovanosti (weekly reach) je nejúspěšnější televizí Óčko, které sleduje týdně 246 tisíc lidí. Pro Óčko to představuje nárůst o 6 tisíc proti předchozímu měřenému období.

Galaxii Sport alespoň jednou týdně volí 153 (pokles o 2) tisíc, dokumentární Spektrum 164 (pokles o 15) tisíc a filmový kanál Hallmark 149 (nárůst o 7) tisíc. Regionální televize TV Praha a TV Hradec Králové mají společnou týdenní sledovanost 74 (pokles o 6) tisíc lidí. Druhý výsledek kanálu Romantica je 8 tisíc diváků týdně, což je o 1 tisíc více než v předchozím období.

Výsledky sledovanosti televizí z pohledu denního zásahu (daily reach) nepřinesly zásadní změny v pořadí. Na první příčce zůstává Óčko, které denně sleduje 69 (pokles o 3) tisíc lidí. Pokles zaznamenala také Galaxie Sport s denním zásahem 47 (pokles o 10) tisíc diváků.

Mírně si pohoršilo Spektrum s 54 (pokles o 6) tisíci a prakticky beze změny je TV Praha/Hradec Králové s denním zásahem 18 tisíc diváků. Druhý denní výsledek TV Romantica je 5 tisíc diváků (pokles o 1).

„Velkou radost nám udělal Hallmark Channel. Posílení na téměř 150,000 diváků je velice dobrý signál. Hallmark je zároveň tematická TV s nejvyšší průměrnou čtvrthodinou (víkend 22,00 – 22,15 hod) ze všech sledovaných tematických stanic. Překvapil mě výrazný pokles Spektra v obou ukazatelích, jak denní tak týdenní sledovanosti,“ komentuje výsledky sledovanosti ředitel BPM Jiří Lichý.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: