Seriál Primy Modrý kód uzavřel jarní sezonu na průměrné sledovanosti 840 tisíc diváků

Seriál Modrý kód završil jarní sezónu, poslední předprázdninový díl zhlédlo 840 000 diváků starších 15 let. Jednotlivé epizody v jarní sezóně průměrně sledovalo 871 000 diváků, sledovanost meziročně vzrostla o 1,24 bodu. Nejsledovanější jarní epizoda byla odvysílána 14. března a přilákala k obrazovkám 970 tisíc diváků starších 15+.

Momentka ze seriálu Modrý kód. Zdroj: FTV Prima

Momentka ze seriálu Modrý kód. Zdroj: FTV Prima

Modrý kód má velkou diváckou základnu, která neustále roste, a je unikátní díky televiznímu přesahu – Prima ve spolupráci s Českým červeným křížem a herci ze seriálu šíří osvětu o poskytování první pomoci. Díky pozitivním ohlasům a příběhům víme, že tato kampaň úžasně funguje,“ říká Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.

Příznivci seriálu se mohou s herci setkat i osobně, v sobotu 14. července na rodinném festivalu BLUE STYLE PRIMA FEST v Šiklandu na Vysočině.

V sobotu 14. července mohou diváci své oblíbené seriálové hrdiny potkat na prvním ročníku největšího rodinného festivalu BLUE STYLE PRIMA FEST v Šiklandu na Vysočině, kde je herci spolu s pracovníky Českého červeného kříže prakticky naučí, jak poskytovat základy první pomoci,“ dodal ředitel FTV Prima.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .