Marie Terezie ovládla novoroční obrazovku. ČT navázala na úspěchy z vánočního týdne

Úvodní díl minisérie Marie Terezie, kterou natočila Česká televize v koprodukci s rakouskou, maďarskou a slovenskou televizí, viděli dva miliony diváků starších 15 let. ČT uspěla i o Vánocích s pohádkou Anděl Páně 2.

Rakouská herečka Marie-Luise Stockinger v roli Marie Terezie ve svém filmovém debutu. Zdroj foto: Česká televize

Rakouská herečka Marie-Luise Stockinger v roli Marie Terezie ve svém filmovém debutu. Zdroj foto: Česká televize

Marie Terezie nejsledovanějším pořadem novoročního dne

Velkofilm o lásce a intrikách hollywoodského režiséra Roberta Dornhelma dosáhl podílu na publiku 42,40 % a stal se nejsledovanějším pořadem novoročního dne. Série mapující životní osudy jedné z nejvýznamnějších žen habsburské monarchie zasáhla více než 2,5 milionu dospělých diváků a nejvíce zaujala vysokoškolsky vzdělané diváky.

Česká televize dosahovala nadprůměrných hodnot sledovanosti během celých vánočních svátků. Mezi nejsledovanější pohádky a vánoční filmy se zařadila štědrovečerní pohádka Anděl Páně 2, kterou živě v televizi sledovalo přes 2,8 milionu dospělých diváků a přes 350 tisíc dětí. V dalších dnech si ji odloženě v televizi pustilo dalšího půl milionu diváků.

Štědrovečerní pohádka Anděl Páně 2 byla nejsledovanější vánoční pohádkou za posledních 15 let

Celkově druhý díl Anděla Páně vidělo téměř 3,7 milionů diváků starších čtyř let, což z něj činí nejsledovanější vánoční pohádku za posledních 15 let. Česká televize ještě upozornila, že ve zkušebním provozu PEM D neboli dle měření sledovanosti internetového obsahu, který se od 1. ledna stal oficiální součástí peoplemetrového projektu, sledovalo tuto pohádku na internetu dalších 58 tisíc diváků v období 7 dní po odvysílání.

První díl Anděla Páně, vysílaný 23. prosince, zhlédlo přes 2,3 milionu lidí. Vysokou sledovanost měl také premiérový Nejlepší přítel (2 436 tisíc) a klasické vánoční snímky jako Tři oříšky pro popelku (1 649 tisíc), Korunní princ (1 177 tisíc) či Jak dostat tatínka do polepšovny (1 307 tisíc) a Jak vytrhnout velrybě stoličku (1 254 tisíc).

Všechnopárty Karla Šípa byla podle očekávání nejsledovanějším pořadem silvestrovského večera

Poslední den roku 2017 opanoval pořad Všechnopárty, který sledovalo přes 1,3 milionu diváků. Silvestrovský celodenní podíl na sledovanosti činil u programů České televize 38,43 %. Jednička České televize byla nejsledovanější stanicí dne.

Zdrojem dat je elektronické měření sledovanosti ATO – Nielsen Admosphere. Zpracováno podle tiskové zprávy České televize.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .